Nem teljesíti a bútoráruház a megrendelést. Fordulhatok fogyasztóvédelemhez?
Figyelt kérdés
Az egyik bútoráruházban terveztettünk és vettünk konyhabútort még májusban. Szeptember végére jött meg a bútor, 2 hét késéssel az eredeti szállítási dátumhoz képest. Azonban hiányosan szállították le, a munkalap elkeveredett vagy le sem gyártották így a bútor használhatatlan, sem főzni, sem mosogatni nem tudunk. Valamint nem megfelelő fogantyúkkal gyártották le a fiókokat. Kiharcoltuk, hogy a pult miatt engedjék el a beszerelési költség nagy részét, a fiókok miatt kaptunk egy vásárlási utalványt kárpótlásként, illetve a cég önköltségén megrendelte még egyszer a munkalapot. Azonban a munkalapra még három hetet várnunk kellett, de csak nem érkezett meg. Erre jegyőkönyvet vettünk fel az ügyfélszolgálaton, de semmilyen megkeresés vagy magyarázatot nem kapunk miért nincs nem érkezett meg az ígérthez képest lassan két hete. Van-e értelme fogyasztóvédelemhez fordulni, mivel kaptunk kártérítést? A kártérítés szerintem nem azt jelenti, hogy semmibe kellene venni a vásárlót. Mit tanácsoltok?2018. okt. 1. 20:44
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!