Ilyen esetben lehet a Fogyasztóvédelemhez fordulni?
A Magyar Telekomnál van az internet meg a TV előfizetésünk. Már sorban a 4. számlát rontják, mivel többet számláznak a kelleténél. Eddig mindig azt mondták hogy fizessem be, és a következőn jóváírják. Ez egyszer sem történt meg. Felhívtam őket telefonon, azt mondták küldjek nekik e-mailt-t és csatoljam az összes tossz számlát. Ez megtörtént 32 napja, de még mindig nem válaszoltak. Tudtommal 30 napjuk van rá, nem?
Szerintetek ezzel az üggyel kapcsolatban írhatok Fogyasztóvédelemnek?
Az elektronikus hírközlési szolgáltatókkal kapcsolatos panaszokkal általánosságban a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) foglalkozik.
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy az NMHH az elektronikus hírközlési szolgáltatók általános felügyeleti szerveként széles körben jogosult vizsgálni, hogy a szolgáltató betartja-e az elektronikus hírközlésre vonatkozó szabályokat és ÁSZF-et. Az NMHH elérhetőségei a következők:
Honlapcím: www.nmhh.hu
E-mail: info@nmhh.hu
Levelezési cím: 1376 Budapest, Pf. 997.
Fax: (+36 1) 468 0680
Központi tájékoztatási telefon: (+36 1) 468 0673
Ezért kérjük, hogy panaszával az NMHH-hoz fordulni szíveskedjen.
Amennyiben 30 napon belül a szolgáltatótól panaszbejelentésére választ nem kapott, úgy ezzel kapcsolatban az illetékes Kormányhivatalhoz fordulhat: www.nfh.hu/teruleti
Kérjük, hogy a fogyasztóvédelmi hatóság tanácsadó, tájékoztató tevékenységéről való visszajelzés érdekében - akár név nélkül - töltse ki az alábbi linken található, egy perces ügyfél elégedettségi kérdőívet: [link]
Köszönjük!
Üdvözlettel: NFH Fórum admin1
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!