Seraphstore nem hajlandó visszafizetni a termék árát. Fordulhatok a fogyasztóvédelemhez?
Figyelt kérdés
Elálltam a rendeléstől, így miután visszaérkezett hozzájuk az áru, 14 napjuk lett volna visszafizetni nekem. Ehhez képest, lassan 2 hónap is eltelt.
Természetesen emailekre nem válaszolnak, telefonban pedig 3 hete ígérgetnek. Milyen módon tudnám visszaszerezni a pénzem?
2017. júl. 14. 17:49
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!