Fordulhatok ezzel a panasszal a fogyasztóvédelemhez?
Történt ugyanis,hogy a H&M-től rendeltem 2 csomagot. 1 db 12 ezer forint értékűt és egy 14 ezer forint értékűt. A lényeg,hogy mind a 2 csomagot vissza mondtam a DPD-nél még mielőtt kiszállították volna. Mint minden nap fél 4-ig vagyok a munkahelyemen. Másnap mikor bementem dolgozni, ott volt az egyik csomag az öltözőben. A munkatársaim véletlenül átvették a 12 ezer forint értékű csomagot, mivel mit sem tudtak erről az egészről. Ezt jeleztem a DPD felé e-mailben. Azt írták,hogy semmi gond, holnap kiküldik a futárt és vissza szállítják a csomagot a feladóhoz,és mi több, ők állják a visszaküldés összegét. Másnap jött is a futár, a kezébe adtam a csomagot, ráragasztotta a visszaküldési cetlit, majd elvitte. Közben kihozták a másik csomagot, amit már én magam személyesen utasítottam vissza,így nem került kifizetésre. Ennek már lassan 1 hónapja. E hónap elején küldtek nekem 2 db e-mailt a H&M-től,hogy vissza érkeztek a csomagok a telephelyre, és hamarosan vissza utalják az összeget. Ennek már 2 hete lassan, és semmi nem történt. Összesen 9 üzenetet váltottam a céggel, telefonon is beszéltem velük,és a DPD futárszolgálatnak is írtam e-mailt, de nem reagálnak. Mit tudok tenni? Volt már valaki ilyen helyzetben? Előre is köszönöm a válaszokat!
Ui: nem tudtam melyik kategóriába tegyem a kérdésemet
Egyrészt tojd le, visszaérkezett-e a csomag. A DPD innentől nem játszik, a H&M úgy nyilatkozott, hogy visszaérkeztek a csomagok, ez számít. Ráadásul írásban is megvan ez a nyilatkozat, ami nagy fegyvertény.
Most már a H&M-et kell nyaggatnod.
A 9 üzenetben miről volt szó? Ígérték, hogy utalnak, vagy folyamatban van?
Szerintem még várhatsz, én ennél sokkal lassabban is kaptam vissza pénzt ilyen rendelés után (ha jól emlékszem, 21 nap múlva jött meg). Úgyhogy én még nem pánikolnék, de ha mégis erre kerül a sor, természetesen reklamálhatsz a fogyvédnél, mert mindent írásosan bizonyítani tudsz.
Először azzal nyaggattak,hogy csak az egyik csomag érkezett vissza, holott mind 2 csomagról kaptam PDF-ben számlát, mikor jelezték,hogy visszaérkeztek a telephelyre. Aztán pedig azzal,hogy másolgassam be a ruházati cikkek sorszámát, meg a rendelés számot. Majd utána,hogy beszéltek a DPD-vel és,hogy ők nem tudnak visszaküldésről. Aztán felmerült az a kérdés,hogy melyik csomag lett kifizetve(rendelésszám alapján). Én leírtam, majd ők megkérdőjelezték,hogy: "Biztos? Tutira akarunk menni". Mert ők azt látták,hogy a 14 ezres csomag érdekezett vissza, amit ugye elutasítottam a futárnál, és,hogy a 12 ezres csomag ami ki lett fizetve, majd vissza lett küldve, nem szerepel az adatbázisban mint vissza küldött termék.
Szó szót követett, majd azt mondták,hogy ÉN hívjam fel a DPD-t és tisztázzam az ügyet. Természetesen nem vették fel a telefont, így írtam egy emailt amiben leírtam a panaszom, és mellékletként csatoltam azt az emailt amit velük váltottam amikor jeleztem feléjük,hogy lenne egy visszaküldés, és amiben írták,hogy ők állják a visszaküldést. Azóta semmi sem történt. A H&M se reagál, sem a futárszolgálat. Ami elég gyanús, mert eddig a H&M 1-2 órán belül válaszolt a leveleimre, most pedig tegnap óta hallgat.
Sőt mi több, ők nem látták azt sem,hogy egyáltalán ki lett e fizetve a termék!!
Kérdem én. Akkor hogy lehetett másnap reggel az öltözőben a csomag, ha nem lett kifizetve?
Ezt írta a H&M az egyik levélben: " Rendszerünkben mind a kettő rendelés át nem vett csomagként van regisztrálva. Természetesen ez lehet hiba "
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!