MIlyen kondenZátor kell 2.2 kw. os vilanymotorhoz? Motor melegedésének milyen okai lehenek?
150 mF/400 volt váltóáramra való kondi kell.
A motor melegedésének oka lehet:
1.,túlterhelés mechanikai szorulástól,üzemi túlterheléstől.
2.,menetzárlat
3.,hibás bekötés,ritkán előforduló nem megfelelő csatlakozó feszültség,(pl. túl hosszú csatlakozókábel miatti feszültségesés.
Erről egyszerű méréssel lehet meggyőződni.Mérd meg a konnektorban ,és mérd meg a motornál a kábel végén!
Azért ma ritkán fordul elő a nagy,
(5 %-nál nagyobb )feszültségesés.Ha konnektornál még megvan a 220-230 V ,akkor a motor csatlakozókábel keresztmetszetét kell megválasztania távolság függvényében.
Per pill. nincs mievel mérjek.
Képek a kondenzátorról motorról, inkább így, én különösebben nem érek hozzá.
Igen ezeket a képeket már lehetett itt látni földelő csavarral kapcsolatban.
Ha a falud nagyon elzárt távoli részen van,akkor még az is elképzelhető ,hogy a ház csatlakozóvezetéke nem megfelelő keresztmetszetű,így a motor indulásakor a feszültség "letörik".Jó lenne egy mérés akár egy 500 Ft-os kis műszerrel,amit a piacokon árulnak.De egy 60 wattos próbalámpát rácsatlakozva a motor kapcsára ,a fényerő változásból lehet látni ,hogy feszültségcsökkenésről van szó.
A ház csatlakozását 32 A-ra bővítve megoldás lehet,ez anyagártól függően 15-60 eFt is lehet.
Egy ilyen műszert tudok keríteni de tudnom kéne hogy hova is dugjam illete kapsoljam.
Én is ezt írtam.A képen 60 mikrós van ,de a számítás szerint legalább 150 mikro kellne ,mert kivattonként 70 mF vagyis 2,2*70=154mF kerekítve 150 mF
Így jött ki.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!