Bestbyte-nál milyen indokkal lehet visszavetetni egy terméket, ami számunkra nem működött? (Kábelről van szó)
Sziasztok, kb. 5 éve vettem először egy dupla kimenetű 3,5 mm-es kábelt a Bestbyte-nál, és éveken keresztül szuperül működött. Aztán volt egy nap, amikor már nem, és most vettem egy újat, ami viszont már az első naptól kezdve egyáltalán nem működik. Bármennyire is szépen dugom bele a telefonba és a csatlakozó eszközbe, valahogy olyan fejet csináltak a két kimenetelre, hogy már nem megy olyan egyszerűen bele, mint előzőleg. A telefonról konkrétan a tokot is levettem, hátha javítok az esélyein, de nem. Más telefonnal is megpróbáltam, de nem. Tehát a kábel nagyon silány, és írtam az ügyfélszolgálatnak, aki azt írta, hogy nem áll módjukban segíteni, nem érvényesíthetem az elállást.
Van még valami, amit tehetek, mielőtt a bankhoz vagy fogyasztóvédelemhez fordulok?
A bankhoz miért fordulnál? Ők ebben az ügyben mit tudnak csinálni? Le sajnálóan nézzenek?
A vásárlástól számítva 14 napos elállási jogos van, ez alól a higiéniai termékek kivételek csak.
Mivel ez egy kábel, így ettől nyugodtan elállhatsz.
Fogd meg a kábelt, (ha volt csomagolás azt is) a számlát vagy bármit, amivel tudod igazolni, hogy náluk vetted és menj be a boltba.
Amennyiben ezek után sem hajlandóak visszavenni, mehetsz a fogyasztóvédelemhez, ahol valószínűleg pénz büntetést fognak kapni.
#1 Megpróbálom, köszi!
A Doboz ki van nyitva/bontva, mivel azt hittem, hogy működni fog, akár csak úgy, mint az előző ami volt.
Arra is gondoltam, hogy beviszek mindent, még az előző kábelt is (ami másképp néz ki valamelyest), hogy láthassák, itt én nem vagyok a hibás, és vissza kell, hogy vegyék. Updatelem a posztot, ha jutok valamire
#2 köszi!
Bizonyos bankoknak (Revolut pl) van egy vásárlásvédelmi hatásköre is, és ha előadod nekik az esetet, bizonyítékokkal, emailekkel fényképekkel, akkor felveszik az eladóval a kapcsolatot, ha úgy látják, még VISA vagy Mastercarddal is felveszik a kapcsolatot. Persze először mindent meg kell tenni az eladónál.
Nem baj, ha nyitva a doboz, akkor is kötelesek visszavenni. A régi kábelt ne vidd be!! Ne is beszélj róla!
Vidd be az újat és mondj annyit, h nem kell. Kész.
Ne ragozd túl, mert a végén rajtad marad.
Ilyen helyen dolgoztam évekig. Tudom, h működik. 2-es voltam.
A 14 napos elállás csak online vásárlásra van
Amúgy meg ki kellene első körben takarítani a telefon portját
Igen, csak itt nincs igazam bizonyítékod. Azt is mondhatják, hogy te tetted tönkre a kábelt. Hogy bizonyítod be, hogy nincs igazuk?
A bankot felejtsd el, nem járható út, mert a végén téged vesznek elő.
14 nap: én úgy tapasztaltam (más cég), hogy miután visszavittem a terméket a 14 napos elállás keretében, jött az e-mail hogy a terméket bevizsgálják, nem rossz -e és ha nem, akkor visszakapom az összeget.
Mivel nem azért vittem vissza mert rossz, ezért tudtam: nem lesz probléma, meg is kaptam az összeget...
8.
Ezt ne hidd el. A magyar jogszabályok értelemben, ha online vásároltál 14 napos elállási jogod van, ha az nem higiéniai termék.
Amennyiben a termék sérült, hibás vagy nem működő állapotban kerül vissza a boltba, úgy ennek az összegét viszont levonhatják a termék eredeti árából.
Tehát ellálni el tudsz.
Van am olyan hogy valaki beballag az Alleeba, es megveszi a kabelt helyben. Arra nincs semmifele elallas.
Masreszrol viszont pont ezert a (nagyobb erteku) termeket szepen megvizsgalni, megtapogatni, megszagolni a boltban, aztan ott helyben megrendelni neten es atvenni. Akinek egy kabel nagyobb ertek, az is eljarhat igy.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!