Ha garanciális eMAG saját terméket hibátlannak talált a szerviz, mit érdemes következő lépésként tenni?
Egy Sencor időjárás állomást küldtem vissza, mert mindenféle bolygatás nélkül elkezdett késni az óra. Párszor beállítottam pontosan, de meguntam.
Először a Depanerd-től kaptam emailben egy munkalapot, hogy hibátlannak találták, majd amikor visszahozta a futár a készüléket, a Fast Hungary munkalapját találtam mellékelve, miszerint hibátlan.
Arra gondoltam, hogy első körben az eMAG-nak küldök panaszlevelet.
Érdekelne, hogy jártatok-e már hasonlóképp, és mi lett a vége.
es meglehetett adni hogy mi a hibaja?
mert ha csak gariba kaptak raneztek es nem talaltak vele gondot
kuldhetsz panaszt, probalhatod csereltetni vagy visszavasaroltatni akar levasarlosan is
osszeg is szamit milyen kategoriaju, minel olcsobb annal kevesbe fog vedeni teged barki is
viszont magas osszegnel siman fordulhatsz harmadik felekhez, fogysztovedelemhez stb.
nem tudom hogy buta vagy okos eszkoz e, mert sima datum ido szinkronizalast kellene beallitani es megoldodna gond
ha smart... es kapcsolata is van
#1: Értem, köszi, hogy írtál. Az a gondolat vezérelt, hogy esetleg az eMAG-nak van arra ráhatása, hogy márpedig vizsgálják át korrekt módon a terméket, de sajnos a következő hozzászólóval amúgy egyetértek.
#2: Szintén köszönöm a leírtakat, sajnos ilyen világban élünk.
#3: eMAG-on a visszaküldésnél mérnöki precizitással (mérnökként) bajuszpontokba szedtem, mivel próbálkoztam, és részleteztem, mi a hiba. Azt gondoltam, hogy ezzel időt, és energiát spóroltam meg. Nagyon valószínű, hogy bedugták, ránéztem, és hopp, minden hibátlan, semmi időt sem szánva arra, hogy a hiba folyamatában, használat közben jön elő / látszik... Nagyjából 22990 forintért vásároltam tavaly, jelenleg 24160 forintba kerül, és nem okos eszköz. SWS7300-as modell.
#4: Ez előtt évekig használtam egy ugyancsak Sencor időjárás állomást, és mindvégig pontosan mutatta az időt, pedig kisebb árfekvésből választottam akkoriban. Értem, mire gondolsz, de szerintem nem törvényszerű.
#5: Nemrégiben megreklamáltam náluk, hogy hetek óta nem fizetnek vissza egy rendelést, amit elutaltam nekik, majd néhány nap után maradéktalanul visszakaptam az összeget, így nem tudok annyira szigorú lenni, mint te, de tény, hogy a két kezem kevés ahhoz, hogy megszámoljam, hogy pár év alatt milyen sztorikba futottam bele velük.
Végül, köszi, mindenkit pipáltam, ha esetleg reagálnátok, várom szeretettel.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!