Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Egyéb kérdések » Hányszor kell elfogadni egy...

Hányszor kell elfogadni egy garanciális termék cseréjét?

Figyelt kérdés

Vettem egy lámpát az interneten, amit mindig cseréltek mert nem javítható.

Pontosabban nem elromlott hanem mindegyik gyári hibásan érkezett.Kértem, hogy fizessék vissza a vételárat de arra nem is reagáltak. Minden alkalommal a cserét ajánlották.Ez így meddig mehet?



2023. júl. 24. 22:54
 1/4 anonim ***** válasza:
67%
Amíg él a jótállás.
2023. júl. 24. 23:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
44%
Én bementem a Békéltető Testülethez a 2. sikertelen csere után, pár nap alatt elintézték, a számlámon volt a pénz. Már kétszer fordultam hozzájuk garanciális probléma miatt, mind kétszer nagyon korrektek voltak, és azonnal intézkedtek.
2023. júl. 24. 23:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
43%
Betörném a bolt ablakát.
2023. júl. 25. 00:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:
100%
Már az első alkalommal el kellett volna állni a terméktől. Mivel nem tetted meg, ezért már nem tudják visszaadni a pénzt. A megoldás az, hogy addig cserélteted, ameddig egy jó darabot nem kapsz. Aztán vagy használod vagy meghirdeted garanciális termékként, így nem buksz olyan sokat rajta.
2023. júl. 25. 02:09
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!