Ha például egy eszköznek csak egy könnyen kicserélhető része romlik el, akkor az lehetséges, hogy a gyártó a garanciális időszak alatt csak azt az 1 alkatrészt küldi ki és nem kell visszaküldeni az egész eszközt?
Pont ugyanezt a készülék gyártójától vagy a szerződött szakszerviztől is meg tudtad volna kérdezni, és feltéve, hogy előttük nem titkolod, pontosan miről is van szó, egészen megbízható válaszhoz jutnál.
De neked az nem kell, vagy félsz a hivatalos szerviznek írni, inkább a gyíkhu közönségétől vársz megbízhatatlan, félrevezető vagy kioktató válaszokat.
Végülis ennek is meg van a maga értelme.
Azért kell vissza vinni az egészet, mert a gyártó be fogja vizsgálni az egész berendezést a hibakeresés során.
Az is lehet hogy már nem elérhető az a berendezés amihez a kis alkatrész tartozik és cserélni kell az egészet.....
Ha darabonként van rá a garancia, mint mondjuk egy számítógépnél az alkatrészeknek külön-külön van a garija akkor is ha összeszerelve vásárolod meg, akkor lehet külön is gariztatni. Ha egy egységként forgalmazzák és vásárolták meg akkor egyben kell kezelni a cuccot.
Az aztóban is ha elromik a ráddió akkor kiszereled és elviszed csak azt? Habár amekkora farönk vagy te 4-es, el tudom képzelni :D
Ötös, te is az a fajta hülye vagy, aki nem lát el az orránál messzebb, talán még ki sem tette a lábát a faluból, nem ismer semmit a világból a falusi iskola-templom-kocsma szentháromságon kívül, de azért osztja az észt.
Nem tudom, érdekelnek-e a tények, vagy ragaszkodsz a saját téves elképzeléseidhez, de ha esetleg megzavarhatom a begyöpösödött kis világképedet, akkor elmesélem, hogy járt faterom, mikor elfüstölt a kombájn egyik kijelzőbe. Felhívta illetékes elvtársat, aki megpróbálta elmagyarázni, hol van a két csavar ami rögzíti a kijelzőt, fater leoltotta hogy ő nem hülye már rég leszedte, csak azt mondják, hova küldje, és csodák csodájára alig pár nap múlva érkezett is egy másik (használt, felújított) kijelző.
De ha már a számítógépekről hallottál: nem is olyan rég még szervízvezetőként dolgoztam egy informatikai kisvállalkozásnál. Komplett gépeket is árultunk, akár igény szerint összeállítva, akár előre meghirdetett kombinációban. Igen, le van ragasztva az összes eladott konfig hátul, hogy a majom ne nyúlkáljon bele - de ez nem jelenti azt, hogy ha te megbontod, akkor az alkatrészek is elvesztenék a garanciát. Nyugodtan visszahozhatod a nálunk vásárolt konfig optikai meghajtóját, ha úgy véled, az hibásodott meg, és a gépet tovább használnád addig is, amíg eldöntjük, mi legyen a hibás alkatrésszel.
Illetve tudod mit? Te nem. Te hozd szépen vissza az egészet, aztán hogy hogyan oldod meg addig a könyvelést ami azon a gépen futott az a te dolgod. De a normális (khm) ügyfél minden további nélkül visszahozhatja a hibásnak vélt alkatrészt. (Természetesen ha megbontod, elvész az összeszerelésre vállalt garancia, de ez már egy másik történet. Az ügyfél szabadon dönthet, és van rá lehetőség, hogy csak komponensre érvényesítsen jótállást.)
Persze tudom, ezek az úgynevezett tények téged nem zavarnak, úgyhogy bátran sértegesd továbbra is névtelenül, bátran a nagyvilágot, csak magadról állítasz ki vele szegénységi bizonyítványt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!