Kinek kell fizetnie a garanciális termék visszaküldesi költségét?
2021 januárban vettem egy fritőzt forró levegőst. A kosár pereme alatt végig vastagon rozsdal. Nem sérülés miatt.
Én úgy gondolom ez normál használat melletti meghibásodás amit a garanciának fedezni kellene.
Azt mondják h küldjem el bevizsgalni a terméket, de szerintem nem nekem kellene fizetni a szállítást ha hibás a termék. Ptk6.166
Szerintük nekem kell mert 6 hónapon túl vagyunk.
Valaki tudja mi az igaz? És esetleg hogyan tudnám bizonyítani is?
Ha 6 hónap garit adtak rá...
Hol vetted? Ott mit írnak a fritőz garanciális feltételeiről?
"de szerintem nem nekem kellene fizetni a szállítást ha hibás a termék. Ptk6.166"
Nem hibásan vetted.
Ha a kezelési útmutató kitér a szakszerű tisztítás és karbantartásra, még akkor is kétséges hogy annak eleget tettél-e.
A 6 hónap után valóban neked kell bizonyítanod, hogy a gyártó/forgalmazó felelőssége a termék kifogásolt tulajdonsága.
Még ha számodra egyértelmú is, nem feltétlenül bizonyított a gyártó/forgalmazó-t terhelő költség.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!