Emagon garanciális javítás során, ha rájönnek, hogy nem garanciális hiba, akkor fizethetek utánvéttel a futárnak, amikor visszaküldik?
Az eMAG háztól házig garancia szolgáltatás nem vehető igénybe az alábbi esetekben:
Azon termékek esetében, melyek nem rendelkeznek a Dante International S.A. (eMAG) által kiállított jótállási jeggyel (garancialevél);
Azon termékek esetében, melyeknek lejárt a jótállási ideje (a jótállási jegyen szereplő idő);
Azon termékek esetében, melyeket a vásárló nem a Dante International SA-val (eMAG) szerződéses kapcsolatban álló, illetve eMAG-on keresztül igénybe vett futárszolgálattal küldött vissza;
Az eMAG háztól házig garancia keretében a termék nem kerül megjavításra, ha
4.1. a termék vásárló által bejelentett hibája nem megállapítható, azaz a szervizben történő bevizsgálást követően a bejelentett hiba nem észlelhető, nem állapítható meg;
4.2. ha a termék nem felel meg a jótállási jegyen szereplő, jótállási (garanciális) feltételeknek;
4.3. ha a terméken Dante International SA (eMAG) szervizén kívül végzett beavatkozás, javítás, bővítés, átalakítás történt;
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!