Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Garanciális javításnál mit...

Garanciális javításnál mit csinálnak, ha rájönnek, hogy mégsem garanciális hiba?

Figyelt kérdés
Például értesítenek, hogy pénzért megcsinálják-e vagy mi? Vagy csak visszaküldik? Emagról rendeltem.

2018. ápr. 15. 10:50
 1/7 anonim ***** válasza:

aha.


Na ha beadsz mondjuk egy telefont szervizbe, akkor először beviszgálják.


Majd "mondanak valamit", vagyis egy szakvéleményt, nevezzük így, és akkor mondják el hogy garanciális e a hiba vagy neked kell fizetned, mert te okoztad a hibát.


De van amikor csak rá kell nézni a kütyüre és megmondják hogy mi a helyzet, pl. össze van törve a mobil kijelzője, na akkor egyértelmű hogy pl. valaki leejtette a telefont.


Tehát előbb bevizsgálják, és utána tudják ők is csak hogy mi a helyzet, ennyi.

2018. ápr. 15. 10:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:
Köszi a gyors választ! Ment a zöld kéz.
2018. ápr. 15. 11:00
 3/7 anonim ***** válasza:

Ha nem garanciális, akkor kaphatsz esetleg egy javítási ajánlatot.

He nem fogadod el, felszámít(hat)nak bevizsgálási díjat.

Ha kéred a javítást, akkor ezt külön nem kell megfizetni.

Ha nem, akkor esetleg a bevizsgálási és/vagy postázási költséget számítanak fel.

De gar.időn belül nekik kell állni bizonyítási költséget.

2018. ápr. 15. 11:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 A kérdező kommentje:
Ha rájönnek, hogy nem garanciális, akkor lehet utánvéttel fizetni a futárnak, amikor visszaküldik?
2018. ápr. 15. 11:18
 5/7 anonim válasza:

Te nagyon hülye vagy....

Ha előre tudod, hogy nem az, próbáltad volna, máshol megjavíttatni.

2018. ápr. 15. 16:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 A kérdező kommentje:
#5-ös: Pontosan nincs leírva, hogy mi tartozik a garanciális javításba, szerintem az de nem biztos.
2018. ápr. 16. 17:21
 7/7 anonim ***** válasza:
Ez a megfogalmazás nekem nagyon tetszett, hogy "Ha rá jönnek" Ez egészen biztos, rá fognak...A webáruházak működési szabályzatában amúgy erről az eshetőségről is írnak. Mert látatlanban valóban nem lehet hibát fel mérni, ehhez el kell juttatni hozzájuk, és van hogy tényleg csak akkor derül ki a küldő hibáján kívül, hogy a hiba nem esik a garanciális javítás, vagy csere alá. Ilyenkor vissza küldik a feladó költségére, a mindenkori Postai díjszabás alapján, vagy a saját maguk által szerződött futár céggel. Ennek a költsége eltérő lehet. Fizetős javítást pedig nem szoktak legtöbbször fel ajánlani, főleg a nagyobb cégek nem, mert ők szerződött márkaszervizzel dolgoztatnak, és a szabályzatuk ezt nem minden esetben teszi lehetővé.( Persze ahol van saját szerviz, és profit orientált, ott lehet hogy igen. ) Tudom személyes tapasztalatból. Ezek a cégek eladással foglalkoznak, nem pedig szervizeléssel. Ilyenkor jön az hogy az ember, keres egy szervizt, vagy egy szerelőt...Már ha talál, és ha meg éri saját költségből is meg javíttatni...) Tehát addig jó amíg el nem romlik, vagy a garancia nem jár le róla...
2018. ápr. 16. 19:32
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!