Garanciális javításnál mit csinálnak, ha rájönnek, hogy mégsem garanciális hiba?
aha.
Na ha beadsz mondjuk egy telefont szervizbe, akkor először beviszgálják.
Majd "mondanak valamit", vagyis egy szakvéleményt, nevezzük így, és akkor mondják el hogy garanciális e a hiba vagy neked kell fizetned, mert te okoztad a hibát.
De van amikor csak rá kell nézni a kütyüre és megmondják hogy mi a helyzet, pl. össze van törve a mobil kijelzője, na akkor egyértelmű hogy pl. valaki leejtette a telefont.
Tehát előbb bevizsgálják, és utána tudják ők is csak hogy mi a helyzet, ennyi.
Ha nem garanciális, akkor kaphatsz esetleg egy javítási ajánlatot.
He nem fogadod el, felszámít(hat)nak bevizsgálási díjat.
Ha kéred a javítást, akkor ezt külön nem kell megfizetni.
Ha nem, akkor esetleg a bevizsgálási és/vagy postázási költséget számítanak fel.
De gar.időn belül nekik kell állni bizonyítási költséget.
Te nagyon hülye vagy....
Ha előre tudod, hogy nem az, próbáltad volna, máshol megjavíttatni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!