Hogyan tudnám visszaszerezni a pénzt?
"Hová lett a kérdező...???
Tipikus kamukérdés, gumicsont betrollkodva, és hátradőlve röhög magában????"
Szerintem letiltották a szülök a netról! Éjfélkor tuti a gyerek játszott, és bepánikolt, mikor fizetett mint a katonatiszt!
Aki itt értetlenkedik, meg kamut kiált, elárulom, én is így jártam a gyerekkel.
Xbox-on csak úgy lehet játszani rendesen, ha regisztrálsz bankkártyával, és csekély havidíjat fizetsz, sok játék ingyenesen hozzáférhető.
Ennek ellenére lehet venni játékokat mindenféle összegért, meg különböző frissítéseket.
Kb. 10 éves volt, amikor lett az Xbox, és egyszer csak jön egy e-mail, hogy köszönjük a vásárlást, mellékeltük a számlát. Hatalmas mázli volt, hogy vagy 3000 ft volt az egész. Természetesen nincs a beállítások között, hogy ne lehessen vásárolni, ha meg letörlöm a bankkártya adatokat, xboxozni sem lehet. Így a gyerekkel 100-szor átbeszélve szerencsére azóta nem történt "baleset".
Hiába van 2 lépcsős fizetés a bankkártyákkal, egyes webshopokban, alkalmazásokban úgy van a regisztráció, hogy még ez a kétlépcső sincs meg.. Mint a parkolós voxpay, elindítom a parkolást, már zárolják is a kártyán az összeget mindenféle kód beírása nélkül.
Ez a 21. század.
Ennél a fajta vásárlásnál a szolgáltató azonnal teljesít, így nincs mitől elállni már utólag, hiszen az ügylet végbe ment.
A visszatérítési lehetőség arra vonatkozik, ha az ember - jogszerűen - eláll az ügylettől, mert pl. nem kapta meg, amit rendelt. Nálad erről nincs szó.
Ezt sajnos nem kapod vissza már sehogy.
"Ilyen esetre internetkártyát lehet használni minimális vagy nulla egyenleggel."
Vagy letiltod az online használatot, és amikor fizetni akarsz, arra a röpke időre engedélyezed.
Unokatestvérem csinált hasonlót. A Roblox alapvetően nem ad visszatérítést, benne van a szerződésükben, de kártya eltulajdonítás vagy illetéktelen vásárlás esetén szokott visszatérítés. Én intéztem az egészet, remélem még mindig így működik.
A Customer Support-nak kell írni. Ki kell tölteni egy adatlapot, milyen eszközön játszol, milyen segítségre van szükséged. Billing & Payments-et kell keresni a kategóriák között, majd Purchase:Unauthorized charge. Innentől egy csomó infót kell majd megadni, hogy mikor történt a vásárlás,mennyi, kinek a nevén van a kártya, milyen úton történt a vásárlás stb. Rámész hogy Submit, aztán majd írnak, hogy hogyan döntöttek.
47es vagyok
Megnéztem neked, még mindig így működik a rendszer, viszont csak angolul lehet segítséget kérni. A kis dobozkába annyi infót adja meg amennyit csak tudsz. Esetleg mondhatod, hogy ellopták a kártyát, hátha nagyobb eséllyel kapod vissza a pénzt.
Itt a link hozzá
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!