Kezdőoldal » Családi kapcsolatok » Szülő-gyermek kapcsolat » Az úgy okés, ha anyám velem...

Az úgy okés, ha anyám velem bunkózik, hogy dolgozzak nyáron (amit akartam is) amikor ő mióta a tesóm megszületett nem ment el?

Figyelt kérdés
Én diák vagyok, mennem is kell 50 órát csinálni az érettségihez amúgyis, meg szeretnék venni majd a nyári pénzemből egy gépet. Anyám csinálja a fejét hogy ő mosogat meg főz, mennyire elfárad de mégis elmegy futni meg lazán átjárkál dohányboltba...

2021. máj. 16. 12:30
1 2
 1/16 anonim ***** válasza:
56%
Teljesen okes. Ő meg apad ebben állapodtak meg, nekik ez jó.
2021. máj. 16. 12:34
 2/16 anonim ***** válasza:
47%
Ez teljesen rendben van.
2021. máj. 16. 12:37
 3/16 anonim ***** válasza:
47%
Én is elfáradok, mégis eljárok futni.
2021. máj. 16. 12:43
 4/16 anonim ***** válasza:
46%

Anyad felnevelt 2 gyereket, gondolom mindent o intez, o takarit, bevasarol(hiszen fozni a semmibol nem lehet),szamlakat befizet, emellett meg sportol is.

Nem azt mondom, mas ezt munka mellett csinalja, tehat neki egy fokkal konnyebb, de attol meg nem lehet faradt? De.

Es az neked miert is faj, ha dohanyboltba megy? Esetleg ruhat is vesz, fodraszhoz jar, stb? Nem ertem :D

De gondolom az azert alap, hogy legyen friss etel az asztalon, legyen tiszta haz, legyen tiszta ruhad. Ez mar kevesbe zavar, igaz? :)

2021. máj. 16. 12:53
 5/16 anonim ***** válasza:
88%
De az nem okés hogy ez miatt bunkó veled
2021. máj. 16. 12:58
 6/16 A kérdező kommentje:
De azt nem értem miért kell az miatt lenézni... Nagyra van azzal is hogy suliban volt nyári gyakszija, meg ő ment a földekre... Azzal se számol hogy más korban éltünk/élünk. Teljesen más szakmát fogok elvégezni mint ő.
2021. máj. 16. 13:07
 7/16 anonim ***** válasza:
92%
Haver te valamit félre értesz. Az 50 órát nem diákmunkában kell megcsinálni hanem közösségi munkaként. Ami annyit takar hogy olyan munkát csinálsz amiért nem jár pénz.
2021. máj. 16. 13:19
 8/16 anonim ***** válasza:
47%

Anyádat,bunkózód ?!