Miért jobb mindenből a gagyit megvenni ötször, mint a jobbat egyszer?
Anyám a vécépapírral csinálja ezt. Megveszi az illatosított Vanessa seggtörlőt, a tizenakárhány tekercseset, mert az olcsóbb. De olyan lazán van feltekerve, hogy ha összenyomod az ujjaiddal magát a tekercset, kb. fél centi az egész. De azt veszi, mert az olcsóbb. És csodálkozik, miért fogy olyan hamar. :)
A chipshez szólva kicsi off: a Tesco gazdaságos snack, vagy chips azért ugyanolyan finom, mert ugyanúgy a Chio gyártja, saját márkás csomagolásban. Hogy miért tudják olcsóbban adni, azt a Tesco vezetőségétől kellene megtudni. Tudom, mert dolgoztam a Chio-ban. Szóval aki ódzkodna tőle, nyugodtan egye, mert ugyanaz, mint a Chio feliratú. Egy gyártósoron megy.
21:38-as. Tudtam, tudtam, tudtam!!!
Pontosan ezt tapasztaltam, sőt jobb is az állaga, ropogósabb. Gondolom, mert jobban pörög a készlet, mint a drágább márkásból.
Védőgáz ide vagy oda, a márkás sokszor kikeményedik, és rosszabb.
Csak a kérdést olvastam és a leírást.
Válogasd meg kivel tartod a kapcsolatot. Mi a fs zert találkozol velük ha nem érzed jól magad velük. Nekem is van olyan rokonom, aki nem szimpi és xarok rá és lásd boldog vagyok. :)
És mindig volt pénzük? Nem lehet, hogy nagyon féltik a pénzünket? Az újgazdagok szokták fogukhoz verni a garast akkor is, ha erre nincs indokuk. És azért, mert nem látják a biztos jövőt és sportolósra lettek nevelve.
Persze azokat nem ismerem, akikről szó van, de ez nagyon általánosan megfigyelhető.
Pont kaje-pia ügyileg sztem nincs értelme a drágábbat venni, még akkor is, ha az egy picit finomabb. Mert annyival nem, hogy az árát megérje, és a "tescós" meg lidl-ös sem ihatatlan, sőt. Mondjuk én nem is vagyok akkora tahó, hogy vendégségben kiigyam-zabáljam a vendéglátót a vagyonából.
De sztem azok sem azért eszik meg olyan gyorsan, mert az jobb, hanem azért, mert ingyért van. Az ilyenek ugyanolyan gyorsan elpusztítanák a 100 Ft-os Coop-os sajátmárkás chipset is, mint a Chiót.
Olyan termékeknél megértem, ami hosszabb távú használati termék, és nincs olyan korban, akinek veszik, hogy kinője. Persze, ilyenkor az is érhtető, ha vkinek sürgősen kell vmi, és egyszerre nincs annyi pénze. De ha meg van, akkor pl. azt nem értem, amikor vki ebayen, aliexpressen megrendeli Hongkong-alsóról az mp3-lejátszót, tabletet, laptopot, fényképezőt, e-könyv-olvasót, ami azért ott sem olcsó, aztán meg nyíg, hogy nem tudja megjavíttatni itthon, ha 1 hét után bedöglik, meg kínai a szöveg a kijelzőn, és nem érti, nem logikus a menü, nem ismeri fel a magyar laptopja meg sorolhatnám...
Lehet, hogy pl. egy Kindle e-könyv-olvasó egyszeri kiadásra drágább, de az tuti, hogy tartós, 4 év után, rendszeres használat mellett sem úgy néz ki, mintha a kutya szájából rángatták volna ki, egyszerű kezelni, és ha el is romlana, meg tudnám itthon javíttatni.
Vagy amikor egy barátnőm, aki jól is keres, veszi az übergagyi balerinacipőket H&M leértékeléskor meg a kínaiban, aztán csodálkozik rajta, hogy mindegyik elreped. tönkremegy, lekopik 2 hónap után. De csak azt látja, hogy "de hát még a Deichmannban is 3x annyiba kerül". Nem azt, hogyha picit drágábban jobb minőséget vesz, az évekig ki fog tartani.
Mi is ilyenek vagyunk, de mi eléggé szegények vagyunk(hiába van telefon, meg gép, azok is szarok) :'D Nekünk jó az olcsó cola/chips, ugyanaz lesz vele mint a drágábbakkal. Pluszba mi cigit is veszünk, de nem ezért vesszük meg az olcsóbb nasikat. Van hogy a 100 forintos üdítő, vagy akármi finomabb, mint a 300 forintos.
Amúgy meg ha szarul érzed magad náluk minek mész oda? Ha ennyire sajnálod tőlük a colát, minek adsz nekik? Ismerőseink whiskeyt, meg ilyeneket adnak nekünk inni, mi meg a tescos borral itatjuk őket, de nem izélnek hogy úristentelefonravanpénzdeitalrakajáranem...
Nem mindenki konzumidióta. Nem mindenkinek az számít milyen a márkajelzés. Attól még lehet jó ember. Soha nem veszek márkás cuccot. Az Adidas a Nike is Kínában varrat, meg a legtöbb nagy divatház kiadja a munkát Indiának, Kínának az olcsó munkaerő miatt. Élelmiszerek él sem a brand számít. Nézd meg az összetevőket. A drágább nem minden esetben minőségibb, csak jobb a marketingje.
Ez a fogyasztói társadalom elhiteti a konzumidiótákkal, hogy mindenből a legdrágább kell, hitelt vesznek fel 300.000-res telefonra, a felső tízezer(milliárdos zsidók) , akinek a kezében vannak a nagy multik, meg hízik..
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!