Szerintetek ezzel ösztönözni akarják a nőket arra, hogy htb-k legyenek?
Aki néz TV-t, gondolom, látta már azt az Aldi háziasszonyos reklámot.Nem értem mire jó ez, miért jó,hogy a nők versenyeznek,hogy ki a legnagyobb háziasszony..
Ezen kívül szokott menni minden este a Gyanú Árnyékában c. műsor, aminek az elején mindig elmondják,hogy a házaspárnak milyen munkája van és általában a nő mindig otthon van háztartásbeliként és gyerekeket nevel+kiszolgálja a férfit.A férj meg rendszerint sosem csinál otthon semmit, mindig kihangsúlyozzák,hogy a nő mindent a férfi elé tesz. Ez kb. 10ből 9 alkalommal így van.
Ezt egyébként egy blogon olvastam, ahol a blogoló azt fejti ki,hogy a TV a régi családmodellt élteti és hangsúlyozza,hogy most is így kellene lennie a dolgoknak.
Ugye tudjuk,hogy a média nagy úr és sokakat irányít. Valami keresztény idea lehet a háta mögött?
Szerintetek?
akkor ezért nem emelik. erre nem is gondoltam, hogy értelme sem lenne.
akkor ezért találták ki a gyermektelenek adóját ugye, amit Még nem vezettek be...
Nem hiszem, hogy ez bárki számára vonzóvá teszi a háztatásbeli létet. Azt vagy szereti az ember vagy nem. Külső hatásra nem fogja senki megkedvelni, ezt az életformát. Nem fog ettől több gyerek születni. Jobb megoldás lenne ha azok a párok akik szívesen vállalnának 2., 3. vagy 4. gyereket nem azon kellene izgulniuk, hogy mikor kerülnek az utcára.
Gyerektelenségi adónak pedig annyi értelme van, hogy az ez miatt vállalt gyerekek és szüleik utánpótlást biztosítsanak a jövőbeli pszichológusok megélhetéséhez.
Nem hinném, hogy ezek arra sarkallanák a nőket, hogy legyenek htb-k. Aki egyébként is dolgozik, az valószínű, nem A gyanú árnyékábant fogja etalonnak venni, mert azoknak általában vagy muszáj elmenni dolgozni, hogy el tudják tartani a gyerekeket/fizetni tudják a számlákat, vagy elég intelligens ahhoz, hogy nem egy ilyen szennysorozatot vegyen alapul.
Bár mondjuk abban lehet vmi, hogyha mindenhonnan ez jönne indirekt módon, akkor egyes befolyásolhatóbb nők elkezdenének azon gondolkozni, hogy ez lenne a normális vagy a követendő, még akkor is, ha ő dolgozó nőként lenne igazán boldog. De ez nemcsak ezen múlik, hanem az anyagi helyzeten is, sőt azon sokkal jobban is.
De akkor is, ha ez lenne a cél, akkor nemcsak egy reklámsorozat meg egy ilyen sorozat erejéig lenne nyomatva.
azért valljuk be a médiának óriási a szerepe, még az emberek identitásának megváltoztatásában is! lásd dohányzás ellenes kampányoknak köszönhetően, ma már ciki cigizni, áremeléssel kompenzálva meg az emberek leszoknak!
de csak az első felét nézzük. ciki cigarettázni. ezt a média érte el. politikai indíttatással, mert az uniónak nem tetszik a magas rákos/tüdőbetegségek miatti halálozási arányunk. és ugye pénzt meg tőlük kapunk, ők az úr...
most ugye a népesség szám az alacsony.
médiával milliókat befolyásolnak pszichésen, az embereknek szinte nincs is saját akaratuk/szabadságuk.
Szerintem értelmes nőknek ezekkel csak elveszik a kedvét attól, hogy háztartásbelik legyenek. Aki meg nem értelmes, azon semmi se fog, vagy épp fordítva, mindig aszerint gondolkodik, amerről fúj a szél.
Én azt tudom, ha olyanom van, szívesen teszek a párom elé finom kaját, imádom a gyerekünket, de ha ezen kívül más dolgom nem lenne, megőrülnék. Egyszerűen nem nekem való, szellemileg nem kihívás, mert ezek csak "muszáj" dolgok. Szabályosan lefáraszt háziasszonynak lenni, és én nem csak ennyi vagyok.
19%
hát drága, még az a szerencse,hogy nem a férfiak szabják meg mi a dolga egy nőnek.
látszik, h a legtöbb embernek már teljesen eltorzította a személyiségét a szennymédia. de hát ez a céljuk.
nem nézem egyik műsort sem, lévén, h tv készülék sincs a lakásban.
igen, a médiában bemutatott dolgok nagyon is alkalmasak arra, h tömegeket mozgósítsanak, formálják a közvéleményt, netán megfélemlítsenek.
ha te egy kereskedelmi médiában bármilyen keresztény értéket keresel, akkor nagyon el vagy tévedve...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!