Tanár vagyok, középiskolai, s két lány folyton produkálja magát előttem, hogyan kezeljem?
Az eddigi legjobb választ a
92% - 00:21
adta. Fogadd meg a tanácsát. Én is tanultam határozottságából.
Te az iskolában nem nemi-identitásodat, hanem tanári mivoltodat kamatoztatod, ezért kötöttek veled munka-szerződést.
Eddig talán valamiért gondot okozott megfegyelmezni a két provokáló lányt? A tanóra alatt semmilyen, ismétlem semmilyen sexuális megnyilvánulás nem megengedhető. Amennyiben más beállítottságú lennél, akkor sem engedhetnéd meg, hogy egy fiú és egy lány simogassa egymást, akkor ugyanezen elv alapján a lányoknak sem engedheted meg.
Hát te tényleg pocsék tanár vagy ha lázonganak a diákjaid..Semmi tekintélyed..
HA ennyire "palira vesznek" akkor én a következőt csinálnám.Mobiltelefonon van fényképezőgép.Ha órán megint ölelgetik,tapizzák egymást akkor csinálnék képeket,és rögtön meg is mondanám,hogy most már lehet röhögni legalább 10 percig amíg megjárod az igazgatót.Az igazgatónak megmutatnám a képeket,és elmondanám,hogy elegem van ezekből a diákokból,mert állandóan nyalakodnak,és bármit teszek lázonganak..Követelném,hogy a képeket a szülők is megkapják..
Ha ezekre sem vagy képes,akkor keres másik melót..A tanári állás nem neked való..
Szerintem egész egyszerűen ne figyelj rájuk. Ne lássák rajtad, hogy téged ez kínosan érint.
Nincs az az idő, amiután rá nem unnának erre. Ha meg mégsem, akkor el lehet szórni a szülőknek, hogy kicsit fogják vissza a lányokat, mert zavarják az órát.
Nálunk férfitanárok voltak ebben a szituációban (persze, lányokkal) a középiskolában, és hatottak a fentebb írottak.
"és szinte csak olyan képeik vannak fent, amiken túl közeli helyzetben vannak."
Mondjuk ebből is sztem is simán lejön, hogy leszbikusok ő is és nyilván tudják rólad is és még jobban csinálják előtted és talán lehet a többi tanár előtt is de ha én lennék a helyükbe biztos jó buli lehet nekik ezt csinálni egy tanárral.