Kezdőoldal » Családi kapcsolatok » Egyéb kérdések » Normális hogy anyám az én...

Normális hogy anyám az én bankkártyámat használja?

Figyelt kérdés

Én egyetemi diák vagyok,de van egy bankszámlám.

Az övét nem használja,mert van tartozása,és a behajtó rászállna.

Anyám elvette tőlem és azóta is nála van.Mintha a saját tulajdona volna,mintha ez járna neki mert ott lakok még.

Ha egy diákmelónál kell a számlaszámom,még nekem kell érte könyörögni.

Gyakorlatilag mindenhová az én számlámat használja.

Arra is gondoltam hogy megszüntetem,de akkor szerintem kiverné a dilit.

Adjatok kérlek tanácsot hogy mit tegyek.



2020. júl. 20. 15:55
1 2 3 4
 1/33 anonim ***** válasza:
93%
Mondd meg neki, ha nem fizeti ki a tartozását, előbb-utóbb a házat viszik majd a feje fölül. Én megszüntetném a számlaszámom és titokban nyitnék egy másikat kizárólag saját magamnak.
2020. júl. 20. 15:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/33 anonim ***** válasza:
96%
Tilts le a kártyát! Jelentsd be, hogy elhagytad. Ne hagyd neki, fizesse csak a tartozását. Anyósom is ilyen. Alig találat munkát ahol "kézbe" kapja a fizetést, hogy ne kelljen törlessze a tartozását a banknak. Két év múlva megtalálták, amikor rendesen bejelentve kezdett dolgozni. Egyből rászállt a bank.
2020. júl. 20. 16:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/33 anonim ***** válasza:
100%
Ahogy a második írja.
2020. júl. 20. 16:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/33 anonim ***** válasza:
95%

Úgy van..hívd a help-centert, hogy nincs meg a kártyád, tiltsák le.


(kaphatsz újat ehhez a számlához is, de pénzbe fog kerülni. vagy nyitsz egy új számlát és ahhoz kapod a kártyát. a pin-kódot meg nem adod meg az anyádnak. jah, a számlaszámot sem..)

2020. júl. 20. 16:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/33 anonim ***** válasza:
27%