Hogy mondhat ilyet? Miért kell magából kiindulni?
Háttér: Anyósom nem akar(!) dolgozni (lehetősége kismillió lenne ( 8ált+eladó) de nem megy, 13éve és ezt nem rejti nagyon véka alá hogy kényelmes otthon, a férje pedig folyton dolgozik).
Én most épp munkanélküli vagyok, de tanulok, most végzek ezért nem is tudtam munkát vállalni. Akárhányszor anyóssal kettesben maradok ( a fia előtt angyal, pedig őt is szidja nekem a háta mögött..) mindig elkezdi hajtani "neked se lesz munkád, mint nekem, úgy fogsz járni" gonoszan. A páromnak ezt elmondtam, hogy azon kívül, hogy lehúzó még idegesítő is, hogy én nem azért nem dolgozom mert így kényelmes, hanem mert most van lehetőségem tanulni és kihasználom, amiben ő támogat. És valamivel jobb esélyeim vannak a munkaerőpiacon, de magához hasonlít, ami kicsit sértő is! Amikor rákérdezett az anyjánál, hogy mivel és miért tömi a fejem, mindent tagadott, hogy ő ilyet nem mondott!! De ez amúgy bármivel kapcsolatban így van.
Kezdő vagyok anyós terén, mit csináljak? Hogyan kezelhetem?
Nagyon jó kis ötleteket adtatok! :) Akkor nem gondoltam rosszul, hogy inkább palástol, kifogást keres mindenre és kivetít.
Közben történt egy látogatás, amely során párom is leleményes volt és úgy tett mint aki kimegy, de az ajtó mögött maradt hallgatózni, persze pont róla panaszkodott, hogy nem elég a pénz amit hazaad, mert nem jön ki belőle a rezsi (erre mondtam, hogy szerintem amúgy a hozzájárulásból nem is kell kijönnie! főleg hogy ő nem dolgozik, úgy sokkal könnyebb lenne..) és a párom nagyon kiosztotta és most is megsértődött hogy nem nem ő nem mondott ilyet, pedig ő is hallotta! Borzalom!
De rájöttem hogy ha rezzenéstelen arccal nem válaszolok, akkor kimegy a szobából és nem feszegeti a határokat,csak a lemezt teszi fel újra max.. :D
Újonnan eléggé zavaró dolgot kezdett el hangoztatni.