Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Saját vállalkozás » Osztrák játékbolt termékeit...

Tündike27 kérdése:

Osztrák játékbolt termékeit itt Magyarországon tudom értékesíteni vaterán?

Figyelt kérdés
Később ha beindulna saját webáruházat csinálnék, de hogy tudom azt megoldani hogy ne kelljen mindig kimenni megvásárolni az árut, és itthon árukészletet tartani, hanem a vásárlónak a termék egyenesen az osztrák üzletből érkezik, ezt meg lehet csinálni valahogy? Csak az írjon aki ért a kereskedelemhez, vagy akinek hasonló vállalkozása van.

2017. jún. 28. 11:21
1 2
 1/15 anonim ***** válasza:

"hanem a vásárlónak a termék egyenesen az osztrák üzletből érkezik, ezt meg lehet csinálni valahogy?"


Röviden a válasz: nem. Tekintettel arra, hogy az osztrák bolt nem fog ezért alkalmazni plusz még egy embert, aki csomagol, címez, futárt vár, stb.

És csak egy pár kérdés: van vállalkozóid?

És ha az áru összetörve érkezne a vevőhöz, akkor elhinnéd és szó nélkül visszafizetnéd az árát? - ugyanis nemrég volt épp egy ilyen eset, ahol az eladó nem akarta kártalanítani a vevőt. Márpedig vállalkozóként köteles rá.

2017. jún. 28. 11:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/15 anonim ***** válasza:
Egyes butaságot ír, teljesen oké az ilyen dolog. Dropshippingnek hívják. Több magyar webárúház is van, amik több millió forintnyi terméket dropshipelnek.
2017. jún. 28. 11:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/15 A kérdező kommentje:

Belinkelnék egy oldalt ahonnan vettem az ötletet, egy kisgyerekes anyuka története aki osztrák játékbolt termékeit árulja, de akkor hogy csinálja? Megtennéd hogy elolvasod?

[link]

2017. jún. 28. 11:54
 4/15 anonim ***** válasza:
Persze: dropshipping.
2017. jún. 28. 11:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/15 anonim ***** válasza:

2-es, azt én is tudom, hogy a közvetett kereskedelem dropshipping, de a kérdező világosan leírta:

"a termék egyenesen az osztrák üzletből érkezik,"

én pedig erre válaszoltam: egy osztrák HAGYOMÁNYOS játékbolt nem fog a kérdező miatt alkalmazni külön erre egy embert.


A cikkben ráadásul van pár problémás részlet - fogyasztóvédelem jót "csemegézne" belőle.

"magyar nyelvű használati útmutatót nem kell készíteni",

De igen, minden Magyarországon forgalomba hozott termékhez kell magyar nyelvű leírás - márpedig, ha a Vaterán árult, akkor azt Magyarországon forgalmazta (ha meg nem vállalkozóként árulta, akkor meg adózás szempontjából problémás a dolog).


" így a csomagok számla nélküli kiküldése mellett döntött a cég." Ez fogyasztóvédelmi és NAV szempontból is meglehetősen aggályos.


Ez sem így van:

"A Vatera a tranzakciós díjat akkor számlázza ki, ha a vevő és az eladó egyaránt sikeresnek értékeli az adásvételt. A TeszVesz esetében az aukció lezárását követően 2-3 héttel automatikusan érkezik a számla, ha az eladó ennek ellenkezőjét nem jelzi. "

Ugyanis a Vatera és a Teszvesz ugyanaz a cég, 30 nap után felszámolja a jutalékot:

"Az eladó a tranzakciót követően 30 nap alatt adhatja le értékelését. Ha az eladó 30 nap alatt értékelést nem ad, a Vatera jogosult a 30. napot követő naptól a tranzakciót sikeresnek tekinteni, a vevői visszajelzéstől függetlenül."


Kérdezőnek:

Úgy kezdte, hogy átjárt a játékokért, aztán kint létrehozott egy céget, ami számláz, csomagol, futározik.

2017. jún. 28. 12:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/15 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat.
2017. jún. 28. 18:41
 7/15 anonim ***** válasza:

Miért kéne egy külön embert alkalmazni? Ha nagy mennyiségben tudja értékesíteni a kérdező a játékbolt játékait, akkor az miért lenne gond a játékboltnak? Esetleg megsértődne a tulajdonos, hogy pár százezerrel nő a bevétel havonta vagy mi?


Úgyanúgy kiküldi mint egy sima megrendelést, csak másik címre.

2017. jún. 29. 13:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/15 anonim ***** válasza:

Nem tudom, nem beszélni magyar?

Hol írta azt a kérdező, hogy van webáruháza a játékboltnak?

Nyugodtan húzzatok le, de direkt kiemeltem hogy egy HAGYOMÁNYOS játékbolt nem fog ezért külön alkalmazni embert.


Mondok valamit: tudom, hogy már-már szinte hihetetlen, de ma, MAGYARORSZÁGON is vannak még olyan boltok (kicsik és nagyok egyaránt, lásd Auchan, ami még csak Budán szállít, DM, ami sehogy), amik NEM ÜZEMELTETNEK WEBSHOPOT. Mert nem tudnak/nem akarnak alkalmazni, felvenni még embert ennek a kiszolgálására.

Van Budán egy bolt, gyönyörű ruhái vannak - de nincs webshopja, mert nincs rá emberük, pénzük - egyenlőre...


A másik: vannak olyan külföldi cégek, amik NEM SZÁLLÍTANAK MAGYARORSZÁGRA. Spanyolországból akartam rendelni valamit, de közölték: csak országhatáron belül szállítanak.

Jó Ausztriára ez nem biztos, hogy igaz, de ha a sok "meggondoltam magam, mégsem kérem" nem veszem át, mert nem kell, megvettem, de visszaküldöm (miután egy hétvégét használtam, lásd Zara ruhákat visszavivő leányzó, ha nagyon akarjátok, visszakeresem) esetekre gondolok, azon sem lepődnék meg...

Első vagyok és indulhat a lehúzás :D

2017. jún. 29. 14:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/15 anonim ***** válasza:

Persze, hogy vannak "hagyományos" boltok, akik még nem vették észre az internet fontosságát. Azok úgy is 10-20 éven belül csődbe mennek, ahogyan az internetnek egyre nagyobb szerepe lesz.


Óriási tévedésben vagy, ha azt hiszed egy új embert kellene felvenni erre. Aki nem üzemeltet webshopot (és lenne rá igénye az embereknek), az konkrétan nem veszi el az ingyen pénzt az asztalról.


havi 10 ezerből már kapsz egy fullos, előre készített teljesen segghülye emberek által testre szabható webárúházat.


Bejön egy rendelés, a rendszer azonnal megcsinálja és elküldi emailben a számlát, értesíti a tulajdonost.


Csupán becsomagolja a terméket, rárakja a gép által kinyomtatott információkat amik kellenek a szállításhoz, és odaadja a futárnak. Ennyi.


Ez rendelésenként van maximum 3 perc.


Ahhoz, hogy egy heti 40 órás alkalmazottat fel kelljen venni, legalább napi 100 megrendelés kellene, havi 3000.


Egy átlagos játékboltnak max napi 20-30 percet kellene tölteni a webárúházzal. Azt meg ne mondja senki, hogy egy eladónak nincs ennyi szabad perce a nap során.


El vagy tévedve.

2017. jún. 29. 16:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/15 anonim ***** válasza:

Ó, igen, termékleírást nem is kell írni, fotókat nem kell feltenni, emailekre nem is kell válaszolni, visszáruval nem kell foglalkozni - persze, tudom, én vagyok a lüke, hozzá nem értő, stb.

10 éve Vaterázok, elsők között volt üzleti MPL csomagküldésem (nyomtatott címzés), a múltkor még én segítettem neked, amikor egy csomagos kérdésed volt:-)

Na mindegy, nem vitatkozom Veled, legyen neked igazad...

2017. jún. 29. 17:22
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!