Kérdező, te nem csináltál még olyat valamelyik multicég webshopjában, hogy tettél 300 terméket a kedvencek közé, 3-4 terméket a kosárba, aztán dolgod volt és felé sem néztél napokig vagy hetekig, mert nem volt sürgős, hogy megrendeld a termékeket?
Aztán persze a webshop többször értesít, hogy a kosárban hagytad a terméket.
De ha mondjuk olyat tettél a kosaradba, amiből nem sok van készleten, elindult egyből egy futó óra, hogy 15 perced van véglegesíteni a rendelésed, különben nem biztosítják részedre azt a terméket, ami fogyóban van.
2023. júl. 19. 13:03
Hasznos számodra ez a válasz?
12/20 xswerdy válasza:
de itt a kérdező nem kosárelhagyásról ír, hanem megrendelésről. Ha viszont le lehet zárni a rendelést az adatok megadása nélkül, akkor valami hiba van a webshopban.
2023. júl. 21. 17:09
Hasznos számodra ez a válasz?
13/20 anonim válasza:
Mindegy, mert olyasmiben reménykedik, ami nincs.
2023. júl. 21. 21:41
Hasznos számodra ez a válasz?
14/20 A kérdező kommentje:
nem a kosárban hagyasról volt szó, picit félrement, hanem a már leadott rendelésről. Unas webshopom van, alap csomaggal, ami így nincs összekötve a Foxpost vagy Mpl-lel, hogy hova kérik, ezt emailben egyeztetjük utána. És ebben az eseben fordul elő hogy nem reagálnak az emailre, hívásra.
2023. okt. 1. 00:04
15/20 anonim válasza:
Vagyis nem kell nekik.
2023. okt. 1. 00:52
Hasznos számodra ez a válasz?
16/20 A kérdező kommentje:
feltételezni tudom csak igen, de egy általános limitre voltam kíváncsi mint megszabható idő, hogy 2 hét után továbbértékesíteni, és aztán hiába találja ki a 15. napon, hogy mégis kéri. Most plusz 300 ft az utanvét költsége nálam. Illetve az is érdekes szituáció ha újra megtendeli a 15. napon ugyanilyen vevői hozzáállással. Akkor lehet mondani a vevőnek, hogy az előzmények miatt ő már csak ezt a rendelést előre utalással rendezheti, vagy nincs ilyen jogköre az epadónak?
2023. okt. 1. 01:18
17/20 anonim válasza:
Azt mondasz neki, amit akarsz, de hogyan mondod, ha semmi elérhetőségét nem ismered egy (talán) kamu néven és email címen kívül?
Azt ki tudod szűrni a webshopban, hogy én egy kamu rendelés során megadjam a szomszédom vagy egy haragosom nevét és email címét? Nem. Na, látod...
2023. okt. 1. 08:48
Hasznos számodra ez a válasz?
18/20 anonim válasza:
Ameddig akarod. Nincs semmilyen szabály. 5 perc után is kilőheted.
Lehet, hogy csak trollkodik veled.
2023. okt. 1. 20:55
Hasznos számodra ez a válasz?
19/20 A kérdező kommentje:
Igen igen, ami kötelező mező, az a telószám és az email cím. De hátz hogy ide mit írnak be, az mindien esetben az ő döntésük, és mindig lehet kamu, természetes. De akkor nincs semmilyen szabály ró, okés ,köszi. Akkor általános alapelvként két hetet fogok megadni, utána továbbértékesítem. A trollokkal még nem tudom mit lehet kezdeni, kicsit megfoghatatlan. Mert az utűnvét és a személyes fizetés egyébként népszerű, 10-ből 1 aki ilyen problémás, de mérlegelni kell, hogy bevállalja e a webshopos ezt az egyet, ha közbe meg mellette 9 normálisan végigviszi a folyamatot. :)
2023. okt. 2. 09:33
20/20 anonim válasza:
Semeddig nem tart elütni egy email címet, nekem vannak olyan gmail címeim, amik 10 éve megvannak, de nem használom őket, de nem is szüntettem meg. Így alkalmanként kapok rájuk számlalevelet, albérleti szerződést, sima webshopos rendelés visszaigazolást, alvállalkozói szerződést, szállodai foglalás megerősítést, mérnöki levelezőlista hírleveleit, senior teniszklub rendezvényire meghívót, FB, LinkedIn regisztrációt, és még sorolhatnám. Egyikre sem én adtam meg valamelyik címet, hanem valaki más adta meg a sajátja helyett véletlenül az én általam birtokolt gmail címet, mert az mondjuk csak 1-2 karakterrel különbözik a sajátjától.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!