Meddig kell megőrzini a rendelést utánvét esetén ha nem reagál a vevő?
Vevőm rendelt elég sok terméket utánvéttel, és nem jelezte hova kéri.
2 hete nem lehet elérni,nem reagál.
Meddig vagyok köteles megőrizni a rendelését? Hogy van ez a szabály? Nem találom.
"Vevőm rendelt elég sok terméket utánvéttel, és nem jelezte hova kéri."
Vagyis nem rendelt semmit. Amúgy is csak buknál rajta, ha elküldenéd, de úgyse venné át.
Az is lehet, hogy nyaralni ment. Az utánvét lehetőségét inkább szüntesd meg, vagy számolj hozzá felárat, mint más webshopok.
Bármikor, bárki megadhat kamu nevet, kamu címet, kamu telefonszámot, hogy rendeljen tőled utánvéttel brahiból, csak hogy kicsesszen veled, vagy szívasson.
"Az is lehet, hogy nyaralni ment. Az utánvét lehetőségét inkább szüntesd meg, vagy számolj hozzá felárat, mint más webshopok"
Ez jogos. Én plusz 1000ft-ot felszámolok utánvételes rendeléseknél. Azóta sokkal kevesebb van.
Kérdező!
A rendelés leadásakor q rendszer nem kéri az adatokat?
"Meddig kell megőrzini a rendelést utánvét esetén, ha nem reagál a vevő?"
Addig, ameddig reményedni akarsz a semmiben.
Kérdező, webshop tulajdonosként te nem szoktál olyanokról olvasni, mint az "elhagyott kosarak nagy száma"?
Tele rakja a kosarát, de közben dolga akad, sms, email, hívás, akármi, félbehagyja a vásárlást, bezárja a böngészőt és az életben sem tér vissza soha többet.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!