A webáruházatok elindítása után mennyi idővel érkeztek be az első rendelések?
Anonim most is nagyon jól leírja a probléma lényegét. Hogy mennyire lehet sikeres egy webáruház az nagyban függ a termékeidtől is, meg a stratégiádtól is. Ha olyan termékeket választasz, amelyekre nagy a tömegigény /mobiltelefon, usb kártya, papír-írószer,/ Akkor nemcsak a tömeges kereslettel, hanem a tömeges kínálattal is számolnod kell. Ezeken a piacokon olyan ismert cégekkel kell megküzdened, mint az emag, media markt, vagy papír-írószer vonalon a pátria. Ezek a cégek már elismert befutott brandek, csak a nevükre havi több ezer keresés van. Pl a Pátriára havi 1900 a google keresések száma. Hirdetésekkel persze megjelenhetsz azonnal közöttük, de az elég költséges mulatság, és szépséghibája, hogy a kattintások után fizetsz, nem a vásárlások után. Jelenleg én 3 oldalt kezelek, és mindháromhoz tartozik fizikai üzlet is. A 3-ból 1 oldal főleg szolgáltatás, egy vegyes, és egy csak termék. Szóval több oldalról is látom a dolgokat. A pátria számait azért is ismerem pontosan, mert papír-írószer vonalon nekem ő az egyik fő vetélytárs, és nem könnyű egy ilyen nagy brand mellett eladni.
Pedig a termékeink ugyanazok, mert ők a nagykerünk az áraink meg jellemzően jobbak is...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!