Szerintetek ez jó látogatottság egy blog esetében?
Január végén indítottam a blogom. Tudom, hogy nem rövidtávfutás, hanem maraton, de szerintetek 1000 látogató nem egész egy hónap alatt jónak minősül?
Szépségápolás egyébként a téma. Tudom, hogy sok ilyen van, de kocsikról nem fogok írni, mert nem érdekel. Szövegíró se szeretnék lenni 1 Ft-os karakteráron.
Szeretem a jelenlegi munkám, hobbi szinten szeretném folytatni a blogírást. Ha lenne belőle egy kis jövedelmem, nem bánnám, de nem egy egész vállalkozás a cél.
Kérem, azok válaszoljanak, akik értenek a témához. Köszönöm. :)
2106 látogató, 4169 megtekintés.
Összesen 52 bejegyzés került ki eddig az oldalra.
Nem tudom, hogy egy blog esetében ez mennyire jó vagy rossz. Előtte még nem volt blogom soha.
Akkor először azt kéne definiálni hogy mi a "jóság" fokmérője.
Ahhoz képest hogy manapság kb a kutya nem olvas már blogokat, jó.
Egyébként pedig jelentéktelen nézettség.
Természetesen több nézőpontból kell a "jóság"-ot mérni. Ahogy te is írtad. Köszönöm a reális választ. :) Kezdő blogról beszélünk, tehát valahogy az lenne a fokmérő.
Ez a senki nem olvas blogot, legalábbis ebben a témakörben, nem éppen igaz.Több olyan érdeklődési körű ember is blogol, akinek 10 ezer feletti a követőtábora. Szerintem azért az nem rossz. Azért ehhez idő kellett. Több, mint 5 éve csinálják.
Külföldi blogokat is megnéztem. Vannak új bejegyzések. Természetesen ahhoz nem lehet mérni egy magyar blogot, de állhatna itt a blog helyett bármi más. A lényeg, hogy blogolnak, tehát van olvasottság.
Valahogy ez a blog téma kezd olyanná válni, mint a tyúk volt előbb, vagy a tojás? kérdés. Konszenzusra jutni - egy ideig legalábbis - nem fogunk.
#8-as kicsit túlzott, de annyiban igaza van, hogy a blogolás egyideje leszálló ágban van. el nem tűnt, valószínűleg sosem fog. ugyanúgy, ahogyan a rádiózás, de még a nyomtatott újságírás sem tűnt el a TV, sőt az Internet, közösségi média, YouTube vagy más miatt sem.
a piaci szerepük és súlyuk viszont nagyon megváltozott a korábbi médiumoknak, formátumoknak az újak előretörésével.
az emberek egyre kevésbé szeretnek olvasni, pláne hosszan. képesek viszont órákat nézni videókat. bár ez is változóban van. a hosszabb videók helyett is egyre inkább a rövid 1 perces TikTok, Insta Story és hasonló megoldások a divatosak. a blogok meg inkább csak kiegészítő platformként működnek a videók gyűjtésére, reklámozására, kereső optimalizálásra - ami aztán majd idővel a long tailben hoz majd sok látogatót, ha megél annyi időt a blog, hogy ez érvényesülni tudjon. persze csak ha olyan a téma, aminek van relevanciája később is, mert ha mondjuk évente változik a szépségipari cégek termék kínálata is, mint a műszaki cikkeké, akkor a long tailben kisebb lesz a jelentőségük, mert ezekre később nem annyira fognak keresni, ha eltűnik az érdeklődés irántuk.
sok ezzel a területtel foglalkozó szerint is a hosszabb szöveges tartalom egyre inkább jól működik egy Facebook/LinkedIn vagy akár Instagram poszt leírásaként, mint önálló blogos tartalomként, amit aztán linkelsz a Facebookon külső tartalomként, mert a natív platformon megosztott tartalmat előnyben részesítik a rendszerek. ha ugyanazt a szöveget közvetlenül a Facebook oldaladon posztolod, többen fogják elolvasni, nagyobb lesz az elérése, többen fognak alá kommentelni, lájkolni, megosztani, mert nem kell elhagyni az oldalt.
nagyon sok múlik azon is, hogy milyen a közönséged, mennyire kötődnek hozzád, stb.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!