Görög Ádám mennyire hiteles?
Tényleg ilyen egyszerű hogy indítasz egy vállalkozást, és HA befut akkor dől a lé? És hogy ő valami 4 milliót keres havonta itthon?
Vállalkozó akarok lenni, viszont eddig mindenhol csak pozitívat írnak róla. Mindennek van hátulutője, ennek gondolom az hogy ha nem fut be hiába fektettél milliókat bele, odavész. Egyéb esetleg?
Szerintem ezt tudjuk mind, hogy amit a tréning ígér, az kb az álom sokaknak.
Ezért írtam ezt.
Írtam privátban, bár tippem szerint ugyanoda lyukadunk majd ki.
Hatalmas magabiztossággal állítasz olyan dolgot, ami egyszerűen nem igaz. Nem véletlenül írtam, amit írtam. Nálad lehet, hogy abszurd, máshol ez normális. Három példa, de bármennyit lehetne hozni.
Király Norbert
Elállás, elégedettségi garancia
A 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet szerint a megrendelő 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a
megrendeléssel létrejött szerződéstől.
Az elégedettségi garancia keretén belül, ha azonban azt mondod, hogy mégsem segítettek a
bónuszok, nem tudtad hasznosítani a videókban elhangzott tudást, visszautalom neked a pénzt.
Ebben az esetben vedd fel velem a kapcsolatot a videók
megkapásától számított 30 napon belül.
Még a felvételeket sem fogom visszakérni tőled.
Szendrei Ádám
100% Pénzvisszafizetési Garancia
Nincs kockázatod, bármikor visszakérheted a pénzed, ha úgy érzed, hogy nem azt kapod, amire számítottál. Jelzed nekem, hogy szeretnél élni a garanciával, és másnap már a bankszámládon van a mentorálás díja.
Amit kaptál addig információt, azt megtarthatod, és barátokként válunk el. Én nem akarok olyanért pénzt kérni, ami szerinted nem éri meg. Megjegyzem, 6 év alatt soha senki nem élt a garanciámmal.
Nagy Gergely
30 napos pénzvisszafizetési garancia
A megrendelést követően megkapod a csomag összes videóját. Ha megnézed őket, és úgy érzed, nem vagy elégedett azzal, amit kaptál, jelezd nekem a vásárlástól számított 30 napon belül, és visszafizetem neked a képzés árát.
Így gyakorlatilag semmit sem kockáztatsz!
Ezeket nevezném pénzvisszafizetési, 100% elégedettségi garanciának. Minden más, (amikor már valamilyen feltételhez van kötve) csak humbug.
#32 Bocsáss meg, de teljesen másról beszélünk - természetesen ahogy a jogszabályban meg van adva, a 14 napos elállásra nálunk is van lehetőség, sőt ahogy írtam is, ha valaki másra számított, és nem minősül fel rosszindulatúság, akkor természetesen mi is visszatérítjük az árat, valamint, ha valakinek valóban nem teljesítette az elvárásait a tréning.
Ahogy lentebb kifejtem, itt sem arról van szó, hogy valaki elégedetlen lenne az anyaggal.
#31 közben írt nekem, és így már látom, hogy valóban a levelében kifejezetten azt jelezte, hogy az akkor gazdasági helyzet miatt kéri vissza pénzét (ez március végén volt), illetve mert tavaly márciusban (ami ugye Kínában a COVID járvány kellős közepe volt, teljes gyárzárakkal, illetve a kínai újév utáni felzárkózással) nem sikerült terméket beszereznie.
Erre jeleztem neki, hogy ez nem azt jelenti, hogy a tréningben lévő megoldásokkal gond van, van egy átmeneti fennakadás a kínai rendelésekkel, de mi is szereztünk be termékeket.
Egyrészt a beszerzés a tréning kicsi (bár valóban nélkülözhetetlen) része. 31#-es jelentősen lemaradt a tréninggel (ez az anyag 2,5 hónappal korábban volt aktuális), de szívesen segítettünk volna, ha jelzi erre az igényét, viszont ezt nem tette meg. Így természetesen abszolút váratlanul ért a rendelés teljes és maradéktalan teljesítése után az igénylés.
Itt egy gyökeresen más dologról van szó, nevezetesen, hogy majd' 4 hónapon keresztül segítünk valakinek, folyamatosan biztosítjuk a lehetőséget segítségkérésre, hiszen a tréningnek csak egyik fele az anyag maga, a másik fele pedig a folyamatosan válaszadás az egyéni helyzetekben.
Ezzel együtt fenntartom, hogy valóban, a jelzett probléma nem a tréning minőségével kapcsolatos volt, #31-es kifejezetten jelezte, hogy épp anyagilag megszorult, és ezért kéri a visszatérítést.
Ez akkor valóban felhúzott engem, hiszen 3 hónapon keresztül gyilkoltam magam, hogy a résztvevők a legjobbat kapják, és valaki az anyagi helyzetére hivatkozva visszakéri a pénzt? Ez szerintem nem korrekt.
Visszaolvastam a levelezést, és kifejezetten felajánlottam, hogy szívesen orvoslok bármi problémát, de ha valaki kollektíven kijelenti, hogy képtelenség terméket beszerezni Kínából, akkor arra viszont objektíven ki lehet mondani, hogy nem valós indok.
Hozzátartozik még a valósághoz, hogy #31-es részletfizetéssel vette meg a tréninget, és a teljes ár felét fizette ki, de az összes anyagot megkapta idő közben, amikor jött ez az igénylés, ez szintén gyengíti az én szememben azt, hogy valós probléma lett volna.
31#-es: értem, hogy kemény stílusban válaszoltam, és ezért utólag az elnézésedet kérem. Remélem, hogy megérted, hogy én 12 héten keresztül heti 7 napban a tréninget teljesítettem, amikor írtál, és ha visszaolvasod a levelet, akkor egyedül a fenti 2 dolgot emelted ki. Az általad leírtakból én azt veszem ki, hogy a tréning kis részét dolgoztad csak fel.
Az előbbi nem kapcsolódik a tréninghez, a második pedig olyan dolog, ami jeleztem, hogy átmeneti probléma az aktuális világjárvány miatt, amire nyilván nem tudtunk mi sem felkészülni.
Most már látom, hogy akkor ezek szerint azért nem látod a rengeteg frissítést, és extra anyagot, ami idő közben felkerült, mert a fizetések beérkezésének hiánya miatt felfüggesztettük a hozzáférésed.
Remélem így jobban megérted az én álláspontomat, a te helyzetedben abszolút nem arról van szó, hogy elégedetlen voltál a vásárlással - ha jól értem jelentős késéssel haladtál, segítséget pedig nem kértél tőlünk, amikor elakadtál (legalábbis én semmilyen nyomát nem találtam ennek, se a csoportban, se a webinarokon, sem e-mailben, pedig mindegyik lehetőség nyitott).
Valóban szerencsétlen időzítés, hogy pont akkor próbáltál beszerezni valamit, amikor a pandémia és a kínai újév együttállása miatt ez nehezebb, de bocsáss meg, én a magam részéről indokolatlannak tartom, hogy végig úgy kommenteltél, mintha valami borzasztó probléma lenne a tréninggel, és hamisítjuk a visszajelzéseket, a garanciát pedig abuzálom.
Még egyszer: ha valakinek valós problémája van, akkor azt első körben megpróbáljuk megoldani, ha nem tudjuk teljesíteni, pedig a tréning témájában benne van, akkor visszatérítjük a pénzt.
Szerintem ez egy racionális, mindenki számára érthető okokból fennálló procedúra. Szó sincs tehát arról, hogy ne honorálnánk a garanciát...
Ha valaki szeretne egy kiváló tréningen részt venni, akkor a Gyorsítósávon ezt biztosítjuk. Ha valaki szeretne próbálkozni, de nem indul meg a vállalkozás, és akkor pedig visszakéri a pénzt az anyagi helyzetére hivatkozva, akkor kérem keressen mást.
Azt meg végképp nem nevezném segítségnek, hogy annyit írsz, hogy másnak ment. Nagyon jó, hogy másnak ment, de nekem nem. Megoldás nem kaptam csak leb***ást.
Mellesleg a problémák kezelése is minőségi kifogás... De sejtettem, hogy majd szépen kitérsz valamilyen indokkal.
"Most már látom, hogy akkor ezek szerint azért nem látod a rengeteg frissítést, és extra anyagot, ami idő közben felkerült, mert a fizetések beérkezésének hiánya miatt felfüggesztettük a hozzáférésed."
Ez meg megint mi?
Komolyan mondom... Vicc. Nézd vissza a számlákat. Mindent időben fizettem...
Ahogy írod, az anyag feldolgozásra idő kell. És most azt mondod, hogy későn jeleztem... Hát oké...
Ezek után még mondjak jókat is, vigyorogva asszisztáljak?
Én ezt akkor is jeleztem, hogy a pandémiától függetlenül sem az van a gyakorlatban, mint az elméletben. Megoldást nem kaptam rá. Csak annyit, hogy nem minőségi kifogás...
Az hogy ezeket kitalálod, az téged minősít... Én komolyan azt hittem, hogy félreértés volt, erre ilyeneket találsz ki.
"#32 Bocsáss meg, de teljesen másról beszélünk - természetesen ahogy a jogszabályban meg van adva, a 14 napos elállásra nálunk is van lehetőség, sőt ahogy írtam is, ha valaki másra számított, és nem minősül fel rosszindulatúság, akkor természetesen mi is visszatérítjük az árat, valamint, ha valakinek valóban nem teljesítette az elvárásait a tréning."
Valóban másról beszélünk! Nem az elállásról van szó. Az idézett három ember INDOKLÁS NÉLKÜL visszaadja az emberek pénzét ha arra kerül a sor! Írsz egy e-mailt és visszautalják. Nálad ehhez körlevelek kellenek, indoklás és majd te eldöntöd, hogy az visszaélés, jogos kifogás, rosszindulat, vagy javítod az anyagot. Azért érzed az különbséget... Olvasd el még egyszer az előző hozzászólásomat.
De leírom inkább, hogy egyértelmű legyen: Az lenne a korrekt részedről ha 30 napon belül mindenki visszakapná a pénzét, aki úgy dönt, hogy nem akarja tovább folytatni a tanfolyamot. Ennyi idő alatt bárki el tudja dönteni, hogy azt kapta-e amire számított. A fenti példákból láthatod, hogy egyébként is ez a megszokott az online kurzusoknál.
#38 nem így csináljuk, mivel a szolgáltatás jóval összetettebb ennél, és szerintem nem nagy kérés, hogy jelezze valaki, ha valamire nem találja a választ.
Ez előre ki van kommunikálva, hogy ez a procedúra.
Ha valaki 30 nap után jelzi, hogy másra számított, azzal nincs gond, vissza is utaljuk ilyenkor.
Itt 4 hónap telt el a vásárlás után.
Nem tervezek olyat, hogy bemondásra ingyen vehessenek részt az emberek, ha ez valakit zavar, akkor én kifejezetten megköszönöm, ha nem vesz részt.
Ahogy írtam , szerintem minden józan, tisztessèges ember számára ennek érthetőnek kell lennie, hiszen nyilván az elvégzett munkát ki kell fizetni.
Ha valakinek problémája van, akkor a megoldás nem a semmiből érkező követelés, különösen akkor, ha folyamatosan biztosítjuk a segítséget. Az, hogy ezt valaki nem veszi igénybe a tréningben erre biztosított megoldást (amit számtalan kliensünk méltat, a visszajelzések között ez könnyen ki kereshető), az nem mentesítő érv szerintem (és még egyszer: szerintem ez mindenki számára, akinek nem célja visszaélni a garanciával könnyen érthető).
Érdekes, hogy privátban elismered, hogy kifizettem mindent, itt meg meg sem említed.
Arról nem is beszélve, hogy szövegértelmezésben sem vagy annyira jó. Olvasd vissza az email-eket. Nem írtam ilyet, hogy megszorultam anyagilag.
De remélem már érted, értitek (akik idetévednek) miért engedtem el az egészet. Nyilván nem lenne rossz ha a garancia nem csak marketing trükk lenne. Az hogy ennyit jelent a vásárló úgy, hogy mindenhol azt hangoztatod, hogy a vásárlóid miatt tartasz ott ahol, problémás esetben nem ez látszik.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!