Taxis fizetés 2019?
Ennél komplexebb válaszokat senki sem fog írni. Vannak az álmodozók (akik napi 8 óra alatt 50 ezret megcsinálnak, állításuk szerint), és vannak az óvatosságra intő kommentelők (mint pl. én). Mivel ez egy anonim fórum, nem tudhatod, hogy melyikünknek van igaza, bárki azt ír, amit akar.
Arról nem is beszélve, hogy a taxizásban vannak jobb és rosszabb időszakok. De egy biztos: a kiadásaid minden hónapban elérik a 400-500 ezret, a bevételed viszont még rövidtávon sem lesz 50 ezer forint, 8 óra alatt (de még 40 ezer se), maximum 1-2 szerencsésebb napod lehet havonta, az olyan napokról meg ne beszéljünk, amikor kint rohadsz, és örülsz, ha a 20 ezret összekaparod.
Taxizom, már több mint 1 éve a piacvezető társaságnál.
1 év tapasztalata az, hogy óránként 5000 forintot lehet keresni. Ez a bruttó átlag. Nem hazugság, minden napomat vezetem. Ez egy átlag.
Az autót bérlem, napi 10 ezer forintért. Havi szinten ez 300 ezer forint.
A tagdíjat fizetem, ez havonta 110-120 ezer forint.
Az üzemanyag napi 400km-t vezetve havi szinten 150 ezer forint.
Egy kis info:
10 órát dolgozom heti 5-ször, de ebben mindig benne van legalább egy hétvégi nap. (A hétvégi napok: péntek, szombat, vasarnap). A hétvégi napokon értelemszerűen több az órabér 5000 forintnál.
Számoljunk együtt:
Havi 22 nap munka 10 órás átlagos órabérrel számolva: 22x10x5000=1100000ft Bruttó összeg!
Kiadásokat levonva:
1100000 - 300000 - 120000 - 150000 = 530000 ft
Itt nincs hazugság, nincs körítés. Ez ennyi. Januárban, februarban jóval kevesebb. Májusban, Júniusban, augusztusban, szeptemberben, decemberben jóval több.
Ez az összeg egy bérelt autóval jött ki. Ha saját autód van plusz 200 ezer forintot kereshetsz ennél a társaságnál havi szinten. Ez sem hazugság, megismertem itt sok embert, ez így van még akkor is, ha magam ellen írok.. ugyanis nekem az a jó, ha kevesen jönnek taxizni. Nem is értem miért hazudna bárki nagy összeget?? Ez inkább csak felvágás sok esetben mint hazugság. ( előző kommentekre reagálva)
Mindezek ellenére nem ajánlom a szakmát. A pénz nem minden. Az, hogy hajtanod kell, elszállsz és még többet akarsz... Az, h emberekkel kell foglalkoznod, a bajaikkal... az hogy összevissza dolgozol, összevissza eszel, alszol nagyon gyorsan leöregít, lerombol és kiéget. Igen, lehet vele pénzt keresni, sokat. De a magánéletedet tönkreteszi. Azt hiszed mindenre lesz időd a saját beosztás miatt. Nem sajnos. Be kell vállalni vagy a hajnalt vagy a hétvégi éjszakákat és ez így már nem is saját beosztás.
Hosszútávon rommá mész idegileg is. Ránézek az idősebb kollégákra és úgy érzem egyikük helyébe sem lennék annyi idősen. Mind kiégett, mindnek bajai vannak... nem nyugodtak, storyznak az utasokon, h mi idegesítette őket.. h milyen a forgalom... céltalanok, unalmasak, élettelenek.
Nekem ez ugródeszkának jó és annak ajánlom, de ne ragadjatok bele. Nincs közeg, senki nem kérdezi meg, hogy vagy, az idegenek nem érdeklődnek irántad, maximum kiosztanak amit viselned kell... ahogy azt is, hogy társadalmi megítélésben te egy bunkó, alantas munkát végző személy vagy. Lenéznek, bunkóznak.. kereshetsz te fél milliót, felvágni a munkáddal akkor sem tudsz.
Mondhatod most magadban, hogy ó ugyan levezeted egybe a 10 órát, oké h szar a meló, mert magányos, de majd megyek haza a családhoz, barátokhoz, csajomhoz. Nemnem... sajnos egybe 10 óra jó időszak nincs taxizásnál. Muszáj 2 részletbe nyomnod, ha nem akarsz órákat várni a drosztokon és 5000 forintos órabér alá nem adsz.
Szval így lehet gyorsan és könnyen kiégni.. aztán ha már nincs magánéleted, lehet 12 órazni, gyorskaján élni, energiaitalt inni. Minden héten megkapjuk, hogy egy kollégát elvesztettünk hosszú betegség után ötven x évesen.
Szval mostmár mindent tudsz. Ha van erős akaratod és képeznéd is magad mellette, én tényleg ajánlom pár évre... mértékkel.
De ha gyenge vagy.. akkor vagy ki se mész melózni, mert ugye főnök nincs aki lecsesz... vagy elvisz a pénz, elvisz az ár és hamar kiégsz.
Sok sikert!
Ismetelten egy felhulye almodozo kommentjet lathattuk, aki ugyan atlagosan 530 ezer forintot keres havonta, de meg mindig nem sikerult sajat autot vennie, hogy 700e folott keressen, inkabb horror aron berel...
Akkor lenne nehany kerdesem az almodozotol:
1. Ha igaz amit leirtal (persze en tudom, hogy hazudsz), 4.2 literes fogyasztasa van a kocsidnak. Megol a kivancsisag, hogy melyik auto fogyaszt Budapesten, dugoban araszolva 4.2 litert...
2. Hogy mesz dugoban, Bp-n, csucsidoben 400 kilometert 10 ora alatt?
3. Havi 1.1 millios bevetelbol miert nem vonod le az AFA-t, leadokat meg a POS terminal banki jutalekat?
Most egyelore csak ennyi Andersen.
Köszönöm ezt a kedves hozzászólást és elnevezést.
Valószínűleg halvány fogalmad sincs, hogy működik a dolog, de szeretsz okoskodni, szerepelni.. nem baj amúgy, én megértelek. Sajnos itthon sokan sokkal rosszabb körülmények között dogoznak és nem fizetik meg, mint mondjuk téged és ezért irigykedsz, puffogsz.. pedig ha elolvastad volna végig amit írtam, látnád, hogy semmi okod rá. Nem egy álom szakma ez sem.
Egy használt autó ára, ami nem esik szét minimum 6 millió betaxizassal. Gondolom kiszámoltad a nagyságrendi számaimból a precíz és pontos 15x 530 ezer forintot, ami pontosan 7millió 950 ezer... igazad van, ügyes vagy, jól számolsz. Az más kérdés, hogy valószínűleg téged még eltartanak és ezért nincs kiadásod, aminek örüljünk is.. de bizony vannak emberek akiket már nem sajnos. Mindjárt más az eredmény mi? Ahhj az a felnőtt élet.. szívás, tudom..
1. Ne haragudj, hogy rögtön nem fotózom be neked a keresetem forintra pontosan. Ezek nagyságrendileg lettek leírva. Képzelj eléjük egy ~ jelet. De durva, hogy 20 ezer forinton akadékoskodsz. Egy toyota hibryd 5 alatt fogyaszt. A dieselek többsége 5 - 5,5 litert eszik. Tehát, mit szeretnél, melyiket írjam le a tucatból?
2. Dugóban Sehogy! Ezt is leírtam (éjszaka, hajnal, hétvége, két műszak). Nagyon nagy bajban lehetsz...
3. Itt látszik igazán, hogy fogalmad sincs.. Ezeket a cégem fizeti, ugyanis bérlem -> bérleti díj fedezi. Reptéri leadót nem számolom bevételnek. A pos jutalék 2 százalék. Újabb pár ezer forinton akadtál fent. (Ugyanis ~ 33% a kártyás fizetés)
Na most vagy taxis vagy és három fuvarból akarsz meggazdagodni, dolgozni már derogál... vagy ismersz valami balfék taxist aki panaszkodik. Hidd el, itt az hazudik aki anyagilag! panaszkodik..
Nem mesélek többet, azért már fizetned kell.
Persze, nyilvánvaló, hogy aki kétségbe vonja a meglehetősen ingatag állításaidat, biztos csak irigy lehet, meg otthon lakik, és eltartják :) Az remélem nem zavar, hogy konkrétan te írtál le baromságokat (vagy direkt, vagy nemtörődömségből), és pont az ilyenek miatt rohad a szakma, mert a sok hülye végighazudja az internetet, ezért már lassan kétszer annyian leszünk, amennyit Budapest elbír...
"Gondolom kiszámoltad a nagyságrendi számaimból a precíz és pontos 15x 530 ezer forintot, ami pontosan 7millió 950 ezer... igazad van, ügyes vagy, jól számolsz. Az más kérdés, hogy valószínűleg téged még eltartanak és ezért nincs kiadásod, aminek örüljünk is.. de bizony vannak emberek akiket már nem sajnos. Mindjárt más az eredmény mi?"
Ahha értem, és a havi 530 ezer forintba nem fér bele egy 50-100 ezer forintos lízing (amivel ráadásul ~100 ezer forinttal több maradna még így is neked, tehát ~600 ezer körül kereshetnél)...Mesélj még Andersen.
"De durva, hogy 20 ezer forinton akadékoskodsz. Egy toyota hibryd 5 alatt fogyaszt. A dieselek többsége 5 - 5,5 litert eszik. Tehát, mit szeretnél, melyiket írjam le a tucatból?"
Bocsi, de milyen 20 ezerről beszélsz? Te írtál 400 kilométert, és 22 munkanapot. 400 x 22 = 8800 km. A te (fiktív) számaid alapján jött ki a 4,2 literes fogyasztás, az meg, hogy a fedélzeti fogyasztásmérő mit mutat, meg hogy mi a valóság, az két különböző dolog. Volt már egy pár autóm, sose stimmeltek az ilyen 5 meg 5,5 literes fogyasztások, mindig több jött ki taxiüzemmódban, amikor lemértem tankolástól-tankolásig. Ha meg 1-2 literrel magasabb a fogyasztás, mint amit te írtál ide, már nem 20 ezer a különbség a 8800 km-en, hanem 35-60 ezer forint.
"Dugóban Sehogy! Ezt is leírtam (éjszaka, hajnal, hétvége, két műszak). Nagyon nagy bajban lehetsz..."
És hajnalban nem szoktál megállni a droszton, és várakozni, hanem folyamatosan úton vagy...gondolom az utasokra sem kell várni, és előrendelés sincs...A király utca sem szokott hajnalban bedugulni...értem. Te valami másik bolygón taxizol.
"Itt látszik igazán, hogy fogalmad sincs.. Ezeket a cégem fizeti, ugyanis bérlem -> bérleti díj fedezi. Reptéri leadót nem számolom bevételnek. A pos jutalék 2 százalék. Újabb pár ezer forinton akadtál fent. (Ugyanis ~ 33% a kártyás fizetés)"
Tehát a céged fizeti a te általad megtermelt ÁFÁ-t (ami ~33% kártyás fizetésnél, meg egyéb más fuvaroknál már százezres nagyságrend), mesélj még Andersen, csak szólj legközelebb, mert hozok pop cornt.
"Na most vagy taxis vagy és három fuvarból akarsz meggazdagodni, dolgozni már derogál... vagy ismersz valami balfék taxist aki panaszkodik. Hidd el, itt az hazudik aki anyagilag! panaszkodik..
Nem mesélek többet, azért már fizetned kell."
Tehát akkor mégegyszer: havi 530-at keresel, és autót bérelsz....ezek után te itt kit akarsz átverni??
“..és pont az ilyenek miatt rohad a szakma, mert a sok hülye végighazudja az internetet, ezért már lassan kétszer annyian leszünk, amennyit Budapest elbír...”
Azt hiszem a 23asnak volt igaza :DD
Szép öngól volt!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!