Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » A kamionozás nehéz szakma?

A kamionozás nehéz szakma?

Figyelt kérdés
Mennyire nehéz Európát járni? Nem unalmas a pályán egész nap? Mennyi fizikai munkát igényel?
2019. márc. 30. 13:09
1 2 3 4
 11/31 anonim ***** válasza:
70%

# 9


Mozogni másképp is lehet,nem csak azzal hogy neki állsz olyat csinálni ami egyébként nem a Te dolgod.


Én pl minden lerakó környékén googlemapon körül nézek hogy van-e konditerem a környéken. Vagy futó pálya...

Aztán a várakozástól vagy a pihenőidőtől függően elmegyek és mozgok ott.


De voltam már olyan logisztikai központban is ahol volt konditerem és lehetett használni még várakoztál.


Ha neki állsz békázni 2x fogod azt még 22 x is csinálni,az elején csírájában kell ezeket az ingyen munkákat visszadobni.


Az meg nem csak a cégre,hanem van amikor a sofőrre nézve is gáz amikor neki áll pakolni egy olyan helyen ahol ember is van,meg száz milliós anyagmozgatóeszköz.


Én ezt a napocskás korszakban tanultam francia meg spanyol kollégáktól. Ha nekik azt mernék mondani hogy pakolj le,hát inkább keresztbe áll a dokkoló kapuk előtt és úgy beleszarik az egészbe. :D


Én is halottam hogy a román cégeknél nagyon emelkedtek a fizetések, a flották is zsír új gépek többségében de ott óriási távot tolnak.

Van olyan haver aki Bukarest-Konstanca - Norvégia viszonylatban hűtőzik hát azért 2x 3500 km az adja.


Csórikámnak mindig hal illata van,szoktam is neki venni pár kilo citromot ha talizunk valamelyik parkírozóban :D

2019. márc. 31. 11:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/31 anonim ***** válasza:
A fizetségem ott van a pótkocsin;)
2019. márc. 31. 12:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/31 anonim ***** válasza:

hát szerintem meg pont hogy a ponyvás a legnehezebb és legmelósabb, 1000 helyen köthet bele a rendőr az árurögzítésbe, ha meg nem megfelelően kötötted le, eldőlt kiszakította a ponyvát és az úton landolt akkor még börtönt is lehet kapni ha ez miatt sérül meg valaki...


Csak Magyarországon a kamionos melók 95%-a ponyvás melók, ezért nem nagyon csinálnak mát itt az emberek.


Konténerezés, üvegszállítás, silózás ezek a könnyű melók inkább.


https://www.youtube.com/watch?v=-39K6aBNW0c


Ezek után mondja azt valaki hogy a ponyvás a legjobb... :D

2019. márc. 31. 13:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/31 walk w1th mee ***** válasza:
69%

Én is erdélyi vagyok:D

11#- igen a békázást én sem csinálnám,meg remélhetőleg nem is fogom:D

csak arra mondtam a mozgást hogy kiponyvázni megkötözni stb arra nem hogy fel/le rakodjak,rakodjon a f@ szom ha kell az áru leszedik/felszedik,engem aztán nem érdekel,és még azért sem könyörgök hogy szedjenek le sehol sem,ki a francot izgat,ha akarják leszedik ha nem nem,addig sem kell semmit csinálnom és telik az idő,kell müszakot zárni. :D

2019. márc. 31. 16:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/31 walk w1th mee ***** válasza:
lehet tudni valamit arról a cégről?:D szivesen letolnék én is inkább 2-3 ezer km-es fuvarokat:D az se baj ha hüttős,felvétel szokott ott lenni?:D vagy ez csak ilyen kihalásos alapon müködő cég?:D
2019. márc. 31. 16:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/31 walk w1th mee ***** válasza:
:Delőttem lévő köszi,nemtudtam hogy ezek a pótkocsik mire is valók mi a francot visznek,de mostmár értem:D nemrossz meló.
2019. márc. 31. 17:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/31 anonim ***** válasza:
100%

utolsó, ne vedd zokon de nagyon ott a tojáshéjj a seggeden. Ilyen nincs, hogy nem fogok békázni, mert nem az én dolgom. Volt hogy a wabinál fél év után volt az első eset, hogy azt mondta a német hogy szedjem le én, én meg mondtam hogy nem mert nem az én dolgom, meg a targoncások ott szaladgáltak a háttérben. Azt mondta akkor eriggyek a pcsába kifelé, mondtam hogy oké. Felhívtam az irányítót, és mondtam hogy mivan, fél óra múlva visszaszólt h menjek vissza és leszednek. Le is szedtek savanyú pofával.

DE. Ha azt mondta volna, hogy márpedig neked kell leszedni akkor nincs mit tenni, és a cégek 90%ban úgy is azt mondják hogy oké, akkor ne szedd le, de többé nem kell itt dolgozni. Vagy rosszabb esetben azt mondják hogy fogd meg a cuccod, pakolj ki ott a semmi közepén, és menj haza egyedül ahogy akarsz és küldenek oda egy másik sofőrt az autóra. Volt már rá precedens... aztán meg csak nézel mint hal a szatyorban és habogsz hogy hát de ...


A külföldi cégeknél a békázást megfizetik extra juttatásként, míg itthon alap elvárás. Ezt esetleg a leges legelején ki kell kötni a felvételizésnél, hogy írassák bele a szerződésbe, különben simán letagadhatja, apámat ezért rúgták ki a Huncargo-tól, mert megtagadta a hajnali vezetést pedig a felvételi során elmondta hogy ő nem vezet hajnalban semmi szín alatt.

2019. márc. 31. 17:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/31 A kérdező kommentje:
Én is békáztam már. Elektromos békával pakoltam meg egyszer Dániában. Mondtam, hogy soha nem használtam ilyet a srác azt mondta, hogy nem gond. Elkezdtem pakolni az árút bénáztam is az elején, meg úgye óvatos voltam ezért lassan dolgoztam. Kávét hozott nekem :)) gondoltam biztos azért hátha gyorsabban megy majd a rakodás. Belejöttem, élveztem nem volt gond. Egyszerű kézi békával is rakodtam és rakodok is ha kell csak ne 1 tonnát kelljen vele mozgatni.
2019. márc. 31. 19:50
 19/31 anonim ***** válasza:
pedig van olyan is, ráadásul akkora fsztorlaszok sok helyen hogy rendes targoncával felrakják neked a kézi pumpálós békát, és húzgáld ki a végére ahonnan majd szépen leveszi a targonca és elviszi ... és ugyan így rakodásnál is. Akkor erre mit mondjak? ÉS ezt is köteles vagy megcsinálni...
2019. márc. 31. 20:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/31 anonim ***** válasza:

És ha azt mondják hogy nem kell itt dolgozni?


Mész máshová azt szevasz!


Jó sofőröket folyamatosan keresnek.

Romániában már a cégek egymás felé licitálnak amikor a jó munkaerőről van szó. Magyarországon ez még várat magára,de amelyik cég elvárja hogy békázd le az árut azzal nem kell foglalkozni.


Külföldön valóban fizetnek érte,de főleg a terítő fuvarokban..amikor hajnali 2 kor rádokkolsz egy éppen zárva lévő Aldira. Ott nyilván neked kell le békázni a cuccot...


Viszont az elég érdekes ha egy b***szott nagy logisztikai központban a sofőrnek kell le-fel rakodni.


Normális raktárakban ki sem szállhatsz a fülkéből.


Nem kihalásos alapon megy, szoktak hirdetni.

2019. márc. 31. 20:43
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!