Kamionosok! 40 millióval elkezdhetek egy önálló kamionos vállalkozást, Nemzetközi fuvarozás terén?
Nézzétek: Van 40 millióm. Namármost ha példának okáért,befektetésnek ezért Bp-en veszek egy 2 szobás lakást és kiadom albérletbe, mennyit kapok? Max: havi 160ezret,ebből még adózom is és jó ha 150 ezer Ft lesz a havi bevétel. Meg még lelakják a lakást,felújítás stb.
De,ha vennék egy új Euró6-os Scaniát,13,6-os ponyvás rolós póttal,nyergest, akkor ez kb. 30-32 millióból kijön.
Fuvarokat előre leszervezzük valahova,mármint a fuvarfeladatokat és még ha sofőrt is veszünk fel rá,még akkor is marad profit elég. Ha meg én vezetném,akkor mégtöbb maradna.
Tehát,saját kamion lenne,nem lízingelt vagy bérbevett. Aki bérli a kamiont,az havi 2200 Eurót fizet a szervíznek,ahonnan bérli,de még így is marad neki profit.
Akkor most képzeljétek el,hogy nekem nem kell fizetnem bérleti díjat,mivel saját kamion lenne. Akkor havi szinten a bevételem, jócskán megérné.
Azért számoltam,32 millát a kamionra, 8 millát meg a kezdéshez,beinduláshoz.
Akkor most nem megéri, a havi 150ezer ft-os albérleti díj helyett,mondjuk 6-700ezer ft haszon ami megmarad minden hónapban?
A kocsi Európai teljes Service assistance szolgáltatással rendelkezne,útdíj fizető kütyükkel fel lehet szerelni, Osztrák plakettet a határon lehet venni,Magyart beszereltetni,Német-Osztrák go box,Belga,Szlovák,Cseh..stb box.
Csak nem tudom mennyibe kerülne az Eu-s unios engedély? Ennek az ára azt hiszem húzós. Útkímélő tengely,környezet kímélő papír,adblue tanusítvány stb.
Debrecenben 40 millió Ft-ból veszel két lakást, amit simán kiadsz havi 100-120e Ft-ért/lakás. Szóval pesten sem a luxus kategóriában kell gondolkodni, mert jobb két kisebb, de több pénzért.
Ez esetben milyen feladatod is van? Semmi!! Havi 20e Ft-ot félreraksz a felújítási dolgokra és vége. Mellette tudsz dolgozni, stb.
Ha pedig elkezdel egy vállalkozást a pénzedet egy sokkal kockázatosabb dologba fekteted (jelenleg).
Először is a munkaerő. Ha megbetegszik, szabadság, szimplán nem elégedett a fizetésével, akkor elmegy. Nem lesz, aki vezesse a kamiont.. nincs bevétel.
Ha pedig te dolgozol, akkor a saját munkádat teszed bele a dologba!
A haszon pedig szo-szo, oda mindennek klappolnia kell. Sofőr, szállítások, saját vagy más munkája, etc.
Természetesen neked kell eldönteni.
Én nem vagyok kamionos, nem is értek hozzá, ezért inkább vennék két lakást és biztosan annyival többet kapnék. :)
1-es válasz. Meggondolandó,amit írtál az biztos. Jobb a stabil nyugodt jövedelem,mint a 3-4 vagy 5-szöröse,de bizonytalanba,főleg kezdetben,mert a kockázat minden téren nagyobb.
Sofőrt alap létminimummal jelenteném be,és 20ezer Ft napidíjat adnék és Vasárnapra,ha áll 15 ezret.
3hét/1hét munkabeosztás ha jó neki,ez nekem is jó,arra az 1 hétre meg teszünk az autóra egy váltót beugróra,de még én is elvezethetem,pl egy Német kanyarra, Bp-Hamburg-Bp-re.
Ha biztosra mennék,akkor 2db két szobás lakást 20-20 millióért nem tudnék venni az biztos bp-en, Debrecenben meg....az nagyon vidék, viszont a profit az profit. Akkor is havi 200 ezer maradna havi szinten.
De,ez a 200ezer még mindig erős kontraszban áll,a havi 800ezerrel.
Bp-en veszek egy 2 szobás lakást és kiadom albérletbe, mennyit kapok? Max: havi 160ezret,ebből még adózom is és jó ha 150 ezer Ft lesz a havi bevétel.
Nem barátom, ha 160-ért adod ki, akkor a bevétel 160. Alapfogalmakkal van bajod, csúnya bukta lenne a kamionozás.
Azt gondolod, megveszed a tütüt, és máris annyi melód lesz, hogy csuda? Hát nem.
Folyamatos szerviz, műszaki, tankolod, várod vissza az adót külföldről, fuvatozót értelmes könyvelő nem vállal el bruttó 100 alatt, fizeted az osztrák, német, minimálbért, napidíjat, a legtöbb bank még a beérkezős devizás utalásokért is díjat számol fel...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!