Csodálkoznak az állami cégek, hogy munkaerőhiánnyal küzdenek?
Figyelt kérdés
Fognak is, amíg felelősségteljes munkakörökben ilyen nevetséges fizetésekkel akarják kiszúrni az alkalmazottaik szemét. Mint pl.:
2018. máj. 19. 11:30
2/8 anonim válasza:
Túl sok vasúti cég nincs Mo-on, ez egy elég speciális piac. Aki amúgy vasutasnak áll, az miért reménykedik valami álomfizetésben, nem értem... Bruttó 280-320 ezer egy ilyen pozícióra (forglami szolgálattevő) szerintem bőven sok, én azt hittem, ennyit se kapnak.
3/8 anonim válasza:
A többi vállalkozás is munkaerő hiánnyal küzd, nem csak az államiak
4/8 anonim válasza:
A tolvez nettó 200 körüli fizuja engem meglepett, minimálhoz közeli pénzre számítottam. Azt viszont érdemes tudnod, hogy kicsit (na jó, nagyon) sarkítva a forgalmista szinte csak felügyeli a közepesen automatizált állomást. Jócskán van rajta felelősség persze, de közel sem kell annyit sakkozgatnia, mint azt gondolnád.
A pályamunkás és a kőműves bére tényleg nevetséges.
5/8 anonim válasza:
Nem véletlen, hogy nem találnak kőművest, karbantó szakmunkást. Bruttó (mindennel együtt) 230 körüli fizetéshez képest. Ausztriában, Németországban legalább 3x-osról indulnak, bárhol. A többit nem is kommentálnám, mert csak ugyanezt kellene ragozni.
6/8 anonim válasza:
250-300 ezer forintos bruttó fizetés diplomát és nyelvtudást nem igénylő munkakörökre azért nem mondható olyan szarnak. Ez Magyarország. Mit gondoltál mennyit kap egy szakközepes fizikai dolgozó, nettó 500-at? Nyelveket beszélő mérnökök keresnek bruttó 400-450 körül.
7/8 anonim válasza:
Amíg az emberek kb 30%a vesz teljesárú jegyet a többi fillérekért utazik nem tudom miből tudnák kigazdálkodni? Fing árakból nem lesz magas fizetés. Amúgy én is rosszabra számítottam.
8/8 anonim válasza:
Állami cégeknél a végzettség, a papírok sokat számítanak amúgy. Diplomás munkakörökben egész jó a fizetés. Pl MÁV-nál azt hiszem bruttó 300 alatt nem kereshet Bsc diplomás pályakezdő sem, Msc-vel pedig 350 a minimum. Tapasztalattal pedig ez akár jóval több is lehet. Ezek azért már közelítenek a piaci bérekhez és tegyük hozzá, jóval kevesebb azért a pörgés, hajtás, elvárás mint a versenyszférában.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!