Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » 2018 ba milyen kamionosnak...

2018 ba milyen kamionosnak lenni? Megérné letenni a jogsit, esetleg elkezdeni? Targoncásnak esetleg?

Figyelt kérdés
2018. máj. 1. 12:31
1 2 3 4 5
 11/41 anonim ***** válasza:
#10. Az más munkakör... De majd 2030-ra meglátjátok.
2018. máj. 2. 09:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/41 anonim ***** válasza:

Milyen? Stresszes, jól lehet keresni, nagyon hiányszakma, de a két szép szemedért nem adnak egy fillért sem, kemény élet.


Itthon már olyan 5 - 600 nettót, Nyugaton olyan 800 - tól, nagyon jó firmánál akár 1 milláig lehet keresni.

2018. máj. 3. 07:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/41 anonim ***** válasza:

Annyi hülyeség van itt, hogy az már fáj. A targoncázást nehezebb automatizálni mint a kamionokat? Mivan? Most is léteznek automatizált raktárak robot targoncákkal ahol 1 ember dolgozik a gép előtt. Nehogy már egy fix helyet nehezebben lehessen megoldani az automatizálást, mint egy olyan gépnél amely mindig ismeretlen és váratlan eseményekre kell felkészíteni...


Amúgy meg a targoncásnál is mindig lesz olyan hely ahol vezető kell, hisz ő tud kisebb ládákat is pakolni.

Kamionos is mindi lesz. Az újabb utasszálító gépek ma már autómatiusan felszáll a reptérről, utazik és le is száll. Az más hogy azért ezeket a pilóták szokták kezelni, mert unalmas lenne nekik.

Viszont kamions folyton lesz. Ki írja a CMR-t? Ki vámol? Ki fogja rögzíteni az árut? A másik hogy 40 tonnát nem hagynak majd ember nélkül. Pilótákból is még mindig kettő van, pedig az Airbus A320 ma már teljeseb automatizált, sőt ha a pilóta hülyeséget művel, akkor korrigálja. Szóval kamonos folyton lesz, kamion hogy áll majd be a céghez? Ki jelentkezik be? Mindig lesz kamionos, viszont a vezetés 80 százalékában a kamion saját magát fogja vezetni. Egyébként azért is lesz kamionos, mert máskülönben felvágnák a ponyvát és szétlopnák az árut.

2018. máj. 4. 05:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/41 anonim ***** válasza:

onvezeto kamion mar most is letezik, sot dolgoznak is, de csak cegteruleten belul.


Kozutra nem nagyon fogjak kiengedni oket egyhamar, lehet soha, nem reg pl egy onvezeto Uber taxi halalra gazolt egy gyalogost, es egy tesla onvezeto modban 2x is nekiment a falnak mind2x meghalt a sofor. Meg egy ket ilyen es az egesznek orokre vege es akkor nagyobb volt a fustje mint a langja, amugy is hulye otlet ez az egesz. Mert metrot automatizalni hat ahhoz nem kell nagy riziko, vagy villamos, de ezek azert masok. A masik meg hogy az autopalyan kivul hasznavehetetlenek, a sok tereles, utjelzes hianya stb, nem tudjak merre vannak es hogy merre kell menni.

2018. máj. 4. 14:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/41 anonim ***** válasza:

igazából nem hülyeség az önvezető kamion, nagy haszna lenne. Ha utasszállítóknál is működik, akkor közúton is menni fog. De attól eltekintve kell hozzá majd sofőr is, mert a kamionos nem csak vezet, a napjának a felét teszi csak ki a vezetés. Cégeket sokszor most is nehéz megtalálni, főleg Kölnben ami teli van eldugott cégekkel és gyárakkal a lakóházak között. Ha ember alig találja meg, akkor a gép még úgy se fogja megtalálni. Nem tud kérdezni, érdeklődni csak a GPS adatokra tud hagyatkozni. Az meg eddig se volt túl jó. Kamionos GPS-ben is a súlyt nem szokták megadni, mert hiányos vagy nagy elkerülő utat ad meg tévesen. Magasságot is inkább táblán kell keresni, nem a GPS-ben. Szóval kell azért az ember, de mivel a kamionok az élettartalmuk nagy részét autópályán én főúton teszi meg, nagyon is valós az önvezető mód. A kamionosok biztos örülnének nekik, ha nem kellene olyan monoton helyeken vezetniük. Városban meg eddig is az újabb kamionokban már van vészfék asszisztens, holtér figyelő, sávelhagyásra figyelmeztető és még a sok három betűs csoda ami ott van és jelez ha gond van. Ipari parkokban meg csak az ember a jó.

Amúgy most is van a kamionokban ACC nevezetű dolog, ami már majdnem önvezetővé teszi, hisz nem kell se gázt nyomni se fékezni, predektív tempomattal meg fogyasztás csökkentést is hoz. Egyedül csak kormányozni kell, ha az adaptív tempomat be van kapcsolva.

2018. máj. 5. 17:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/41 anonim ***** válasza:

"az újabb kamionokban már van vészfék asszisztens, holtér figyelő, sávelhagyásra figyelmeztető és még a sok három betűs csoda ami ott van és jelez ha gond van"


Ja, csak 10 riasztásból 3 - 4 fals. Mercedes Actros, saját tapasztalat. A személykocsim is részben önvezető már. 0.5 centi hó leeséséig, onnantól tied a pálya.

2018. máj. 5. 20:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/41 anonim ***** válasza:

a DAF se kulonb, sehol senki az uton se elottem se sehol egyszercsak a semmibol elkezd sipolni es beleall a fekbe, pedig semmi sincs elottem :D


Es az adaptiv tempomat is faxa dolog, csak hoesesben kiirja hogy koszos a szenzor es onnantol kezdve semmilyen biztonsagi aszisztens nem hajlando dolgozni tobbe.

2018. máj. 5. 22:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/41 anonim ***** válasza:
Nem lehet hogy nagyon koszosak a szenzorok, és azért adnak fals jelzést? Vagy a szélvédő koszos fent ahol a kamera van? Kamionokat nem szokták azért naponta lemosni, meg azért néha becsusszan egy két földesút is, főleg spanyolban. Minden esetre a vészfék asszisztens egy jó dolog, főleg a VOLVOban.
2018. máj. 6. 08:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/41 anonim ***** válasza:
2018. máj. 6. 08:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/41 anonim ***** válasza:

18.


A Merci már erősebb esőben kiírja: szenzor elkoszolódott és annyi. Hóesésben meg teljesen esélytelen a dolog. Kapcsolom is ki, amint jár a motor, beriaszt minden szarra, ráfékez a semmire, besípol egy árnyékra, a frászt hozza rám.


De mondom, új személykocsim van, tartja a sávot magától, gyorsít, lassít stb. De ha havazik, már a tempomat sem megy, onnantól tied a pálya. Ha nincs felfestve a sáv, vagy koszos, havas, akkor honnan a fenéből kéne tudni, hol az út? Akkor annyi, nincs több "robotpilóta".


Nem lesz ebből önvezető autó egy darabig.

2018. máj. 6. 09:07
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4 5

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!