Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Állásinterjú előtt hogyan...

Állásinterjú előtt hogyan nyugtassam magam, ha nagyon ideges típus vagyok?

Figyelt kérdés
Holnap lesz az első elbeszélgetésem, pályakezdő vagyok még. Kinek milyen ötlete, tanácsa lenne számomra? Alapból nagyon ideges típus vagyok, nehezen oldódom - nem jó tulajdonságok, tudom, de én ilyen vagyok sajnos.
2017. júl. 27. 13:23
 1/6 anonim ***** válasza:
100%

ÉN az esélytelenek nyugalmával mentem, pedig idegeskedős típus vagyok.

Ott rizsáztam ezt-azt, aztán ennyi.


Felvettek :)

2017. júl. 27. 13:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:

Köszönöm a választ! :) Örülök, hogy felvettek téged :)


Vizsgákon is mindig ideges voltam, akkor is, ha tudtam a válaszokat és teljesen fel voltam készülve. De remélem hasonlóképp le tudok majd ott nyugodni a helyszínen.


Egyébként érdemes interjús kérdéseket olvasgatni és úgy nagyjából elképzelni, hogy mit is válaszolnék rájuk? Több ismerősöm mondta, hogy nem lehet erre készülni, ami igaz, de én mégsem szeretek úgy odamenni, hogy semmiben se készültem az interjúra.

2017. júl. 27. 14:08
 3/6 anonim ***** válasza:
50%
Ne izgulj, nekem már 53 sikertelen állásinterjúm volt és túléltem! Nincs miért izgulni.
2017. júl. 27. 20:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
Persze, hogy erdemrs. Legrosszabb 5 tulajdonsagod, megvan ilyen HR szarokbol + cég azért készülj.
2017. júl. 28. 00:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 A kérdező kommentje:
A cég meg van, azt jól átnéztem. Olvastam kérdéseket is, eltöprengtem rajta, hogy miket is válaszolnék... nagyjából, hogy aztán ott a helyszínen eszembe is fog jutni, vagy egyáltalán jól gondoltam-e más kérdés. A legrosszabb és legjobb tulajdonságokon megakadok mindig, azért, mert mi számít olyan rossz tulajdonságnak, ami tulajdonképpen nem vet rám rossz fényt és még enyém lehet az állás? De akár a jó is, hogy ne tűnjek arrogánsnak stb.
2017. júl. 28. 07:48
 6/6 A kérdező kommentje: