Erre a szituációs gyakorlatra mi a jó válasz?
Állásinterjún kellett a következő szituációt eljátszani: a tegnapi napon az éjszakába nyúlóan sokáig dolgoztam a főnökkel egy projekten, melyet sikerül befejezni és az eredményét e-mailben elküldtem az ügyfélnek. Az ügyfél másnap reggel felpaprikázva felhív, hogy nem működik amit megkapott és azonnal főnököt kéri, aki nincsen bent az irodában.
Hogy kell ezt a szituációt helyesen megoldani?
Négyes, hallottad már azt a kifejezést, hogy határidő? Ha valóban főnök lennél, akkor nem írtál volna ekkora sületlenséget. :)
Egyébként a szituációt én sem érzem olyan bonyolultnak. Tájékoztatnám arról, hogy a főnök nem elérhető. Illetve megpróbálnám kiszedni belőle, hogy mi a probléma, és igyekeznék orvosolni azt.
Határidő, igen, valahol már hallottam. :-) Sosem mulasztottam el határidőt, és sosem dolgoztam emiatt éjszakába nyúlóan, mert az a legrosszabb megoldás! Fáradtan nagyságrendekkel nagyobb a hibalehetőség, emiatt dolgozom inkább kora hajnalban, még egy rövidebb alvás után is, mert úgy hatékonyabb.
Emiatt érzem a példa szituációs gyakorlatot kicsit "sántának", sőt, nagyon is, hiszen az eredménye egy elégedetlen, felpaprikázott ügyfél.
Hol maradt az ellenőrzés? Kicsit (sőt nagyon) a mostani BKK-T-Systems esetre hajaz ez az egész szituáció, vagyis aki csak egy ilyen szituációs gyakorlatot képes kitalálni, az alkalmatlan a pozícióra.
Összefoglalva a lényeg: ÉN nem így dolgozom, mert ha így történne, akkor ott már valamit előtte elbaszarintottam.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!