A munkáltató meddig köteles megtartani a dolgozói bérelszámolásokat?
Minek kell ez neked?
Amúgy a Nyugdíjfolyósítótól kérd inkább!
5 év rám mint adófizetőre vonatkozik nem? A munkáltatónak sejtésem szerint tovább meg kellene tartania nem?
Az, hogy miért kell nekem a kérdés szempontjából teljességgel lényegtelen :)
Nem ismerem a magyar adattárolási jogszabályokat. Viszont 5 év után a NAV már senkin nem követelhet semmit, ha addig nem tette, így nem látom, miért kellene a cégekre szigorúbb adattárolási kötelezettségnek vonatkoznia. Szimmetrikus a helyzet.
Ezzel együtt az 5 év után elévülő dokumentumoknál a tárolási gyakorlat általában 7 év, viszont nálad még ez is kiesik, így ha a cég önszántából nem adta oda a dokumentumot, nincs túl sok esélyed megszerezni tőlük. A dokumentumok tárolása elég költséges buli, kevés cég engedheti meg magának, hogy mindent megőrizzen, még ott is, ahol teljesen digitális a tárolás.
A saját példányodat nem tudod valahonnan előtúrni?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!