Waberers-Szemerey pályakezdő belföldi kamionsofőrnek jó kezdés lenne?
#7 vagyok, hát akinek azt ígérték, hogy naponta hazamehet, az aludt 6 napig a kamionban. A hetelősig nem is jutottam.
Ez a Bilk központ, egyszerű oda eljutni, Pest megyéből, ennek örültem egyedül, én is napi bejárással terveztem, aztán persze, hogy nem így volt.
Végülis nem rosszak, csak nagyon bedobnak egyből a mély vízbe, nekem ez volt a bajom, én is kezdő vagyok még valamennyire. Meg ez az egész kamionosdni kezd idegesíteni. Teljesen más melót csináltam eddig.
Ezeknél elég rendesen dolgozni kell, de hát nem puszira adnak annyi fizetést, érthető.
De már úgy vagyok vele, inkább elmegyek butikosnak havi 50-ért, de legalább élek mellette, ahogy szeretnék.
#11 A kamionozás az nem szakma hanem életmód. Itt nem lehet megcsinálni azt hogy délután ötkor eldobom a kalapácsot, és mindent lesz@rva elmegyek haza...
Én eg, hetet kamionozom, egy hetet pedig oktatóként dolgozom. Én oktatom a jövő kamionsofőrjeit. Mindegyiknek elmondom, hogy ez egy életstílus. Itt rengeteg mindenről le kell mondanod: a hétvégi grillezésekről, bulikról, az asszony vagy gyerek szülinapjáról, húsvétról vagy bármely más ünnepről, a kényelmes tisztálkodásról, a gyermeked első lépéseiről vagy első szaváról,a minőségi sexről, a családi eggyüttlétekről,...
Gyermekkorom kedvenc sorozata a TIR című film volt. Akkor döntöttem el, hogy kamionos leszek. Azóta is elátkozom néha az alkotóit...
12.
Nem feltétlenül van így. Jó, nyolctól ötig meló sosem lesz, de én pl. 20 nap munka 10 otthon rendszerben dolgozom. Nem mondom, hogy ez az ideális családi élet, mert nem az, de egy elég jó kompromisszum.
Más mit csinál? Hiába van otthon, sötétben megy, sötétben ér haza, az emberek többsége szinte csak aludni jár haza, az sem leányálom. De nekem havi 10 x 24 órát egy tollvonásnyi dolgom nincs a munkahelyemmel kapcsolatban. Elviszem, a gyereket az oviba, főzök, anya közben dolgozik, hétköznap délelőtt elmegyek az uszodába, nyáron a strandra, nincs tömeg, hétköznap délben beülök egy sörre a kocsmába stb. Ki teheti ezt meg manapság?
És a három hétre megkapom a bő félmilla nettómat, nem olyan rossz ez.
Csak napidíjas melót szabad elvállalni, olyat, ahol fix a munkarend, 3 hét 1 hét, 4 hét 1 hét, vagy hasonló, és el kell várni, hogy betartsák, úgy tartsák be, mint ahogy a fizetés érkezését, egy - két nap plusz - mínusz, de nem több. Ma sofőrhiány van, és amíg nem jönnek a robotjárművek, egyre inkább az lesz.
hakapeszi igen, csak mivel sofőrhiány van, nem nagyon tudnak ugrálni a cégek pihenőidőt illetően, rásózzák az ott lévő sofőrökre az összes melót, aztán próbálják mindenféle marhasággal ott tartani őket. Waberernél is ez volt az alapcél, csak hát nem nagyon akar ez összejönni nekik, a minél több sofőr.
Úgy kéne vigyázniuk a sofőrökre, mint a hímes tojásokra, ehhez képest nekem egy olyan dumát leeresztettek, de csak legyintettem rájuk. Van másik. Nem izgat.
2 hét van az állítólagos betanításra, na én ebből nem tapasztaltam semmit, vezetni akkor nem engedett az, akivel mentem, nagyon trehány egy ember mellé kerültem be, volt másik, de hozzá nem tudtam menni, mert mással tanult be.
Ha 2 hét után nem tudsz menni, akkor elküldenek.
Ha ezen javítanának, biztos több kezdő jelentkezne hozzájuk, de nagyon spórolósra veszik a figurát.
Volt olyan, aki a CE vizsga után jött ide, C-t sem vezetett, és azt is 2 hét után már önállóan akarták járatni.
Ész megáll.
Ezért nem csodálkozom a sok összetört kamionon ezek után ennél a cégnél.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!