Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » A ti családotokban, ismerősi...

A ti családotokban, ismerősi körötökben ki mennyit keres kb?

Figyelt kérdés

22 éves vagyok, jelenleg 79.000 forintot kapok, azért mert egy csodaszuper helyen vagyok titkár/asszisztens, amit mindenki irigyel, de a fizetésemen ez nem látszik sajnos.

Ráadásul most alapvizsgát is kell tennem ehhez, hogy megmaradhasson ez az "álommeló". Ez az alapvizsga új feltétel a maradáshoz.

Amúgy van pénzügyi végzettségem, csak nem találok vele melót.

2015. máj. 12. 08:15
1 2 3 4 5
 31/46 anonim ***** válasza:
21%

29/F, programozó vagyok, bruttó 720 ezret keresek, telefonszámlámat kifizetik, meg szoktam kapni kajajegyet is 20-50 ezer között.

Feleségem (27) nem dolgozik, nem engedem neki, hogy kevés pénzért dolgozzon, inkább főzzön, takarítson, pihenjen otthon.

Kérdező, milyen szakon végeztél? A pénzügy-számviteles ismerőseim mind 200 felett keresnek :( De majd biztos találsz jobb munkát, ne add fel :-)

2015. máj. 12. 10:26
 32/46 anonim ***** válasza:

9:58: "Nem mintha milliomos lennék" -ne haragudj, de akkor minek neveznéd azt, akinek milliói vannak osztalékokból :D

Nem vitát akarok gerjeszteni, de itt több hozzászólásból úgy érzem, hogy sokak szerint a sok munka velejárója a pénz, ami így azért nem igaz, gondoljatok a sok 12 órás műszakban dolgozó gyári munkásra, akik heti 4-7 napokat dolgoznak közel minimálbérért, vagy a vendéglátósokra, akik szintén lehúznak heti 1-2 pihenőnappal napi 14-16 órát.

Szóval inkább mondjuk azt, hogy a jól kereső pozícióval gyakran egyeütt jár a nagyon sok munka is, így korrektebb. Písz :)

2015. máj. 12. 12:30
 33/46 anonim ***** válasza:
74%

"Szóval inkább mondjuk azt, hogy a jól kereső pozícióval gyakran egyeütt jár a nagyon sok munka is, így korrektebb."

Egyetertek. En hozzatennem hogy ugy keresek nagyon jol hogy nem torom magam halalra, napi 8 ora es ennyi.

2015. máj. 12. 12:37
 34/46 A kérdező kommentje:
milyen területen dolgozol utolsó?