S. O. S. mit jelent az hogy leinformálható?
Figyelt kérdés
pályakezdő vagyok, állás keresek, leinformálható kollégát keresnek...mit jelent?2012. júl. 19. 19:10
1/9 anonim válasza:
Az az, hogy utánad tudnak járni, ha esetleg dolgoztál volna valahol, utánad tudnak nézni, kapcsolatba tudnak lépni a volt főnököddel/munkatársaiddal, hogy milyen is vagy, hol dolgoztál stb, de így neked sztem lényegtelen.
2/9 A kérdező kommentje:
a tanárom nem lesznek jó?
amit eddig dolgoztam nem jöhetnek szóba
2012. júl. 19. 19:29
3/9 A kérdező kommentje:
basszus...már hogy lenne lényegtelen
2012. júl. 19. 19:30
4/9 anonim válasza:
Nem arra kiváncsiak, hogy az iskolában milyen voltál, hanem az előző munkahelyeiden.
5/9 anonim válasza:
Ha egyetem/szakközép alatt végeztél valahol gyakorlatot akkor onnét kérhetnek pl. ajánlólevelet, de nálad ez nem hiszem, hogy játszik.
6/9 A kérdező kommentje:
De az nem lesz jó, olyat nem tudok adni, legalábbis jobban járok ha nem adok. Alkalmi munka volt, de az már milyen ha ezt beleírnám, ráadásul feketén. A legutóbb irodába dolgoztam, de ott sem jelentettek be, ott se adnának rólam semmi infót. Nem akarom elfelejteni az állást ez miatt, most ha nem adok akkor mi van?
2012. júl. 19. 19:47
7/9 A kérdező kommentje:
gyakorlatot nem szerezhettem az iskola nem tette lehetővé. Ez alapján pedig nem nézhetek bele az adatokba
2012. júl. 19. 19:49
8/9 anonim válasza:
A leinformálhatóság nemcsak a munkahelyi előzményeidre vonatkozik, hanem az emberi tulajdonságaidra is. Érdemes végig gondolni, hogy mit találhatnak rólad pl. a közösségi portálokon, mennyi marhaságot hordtál ott össze. Nem feltétlenül jó ajánlólevél. De ugyanakkor számíthatnak az iskolai bizonyítványaid is. Ha jelentkeztél valamilyen oktatási intézménybe, az iskolád készített rólad jellemzést. Ezt is érdemes lehet beszerezni. Ez is része annak, hogy információhoz juthassanak rólad.
9/9 anonim válasza: