BKV villamosvezető 8 általánossal?
526:)
Jól, köszi:) Megkaptam és válaszoltam is:P
Nálatok minden rendben?
210:) túl vagy a vizsgákon?:D
210 :))
Válaszoltam én is az üzire! :)
Köszi igen 526 minden ok mostmár több időm lesz remélhetőleg! :) De mindig van vmi hülyeség :DDD :))
Am mizu veled 526 om ? :))
210-nek.
Szia! A trolis tanfolyamról, meg az ottani légkörről tudnál nekem bővebben írni. Illetve az ottani főnökségről valamint, hogy miként zajlanak az oktatások (pl:típusvizsgák), és hogy az újak melyik vonalra kerülnek.
Előre is köszönöm!
Üdv
210 :)
ááh itt semmi sem OFF! :)
A troli az egy érdekes és szerintem az egyik legszabb szakma a BKV nál! :)
Troli garázs a Zách utcába van X. kerület! :)
Jó kis hely a vezetőség szerintem nem tul gerinces Kandolka László és Bolya László vezeti az üzemet Ők is a szolgálatvezetők az az Bolya a szolgálatvezető Kandolka meg a diszpécseri csop vez..
De a Bolya f@sz nem ért semmihez ezért van ott a Kandolka.. :DDD Egymást kielégitik!
Elég korekt a társaság, a Kandolkáék kicsit furcsák de nem rosszak ha azt teszed amit kérnek!
Az oktatás 3 hónapos
Nagyon kemény
-Kresz Hatósági vizsga szóbeli
-Műszaki elméleti hatósági vizsga + BÜ vizsga minden szóbeli!
-Munkavédelem Hatósági vizsga
-Troli F.1 F.2 Forgalmi Jelzések Forgalmi Utasítások Hatósági vizsga..
Tulajdon képen azok a troli jelzései nem nagy dolog jelzők.. váltók .. felsővezetékkel és a járművel kapcsolatos kiegészítések.. 25-30 oldalas az F1-2 utasítás nem ugy mint a villamososoké vagy a metrósoké mert az már ugye keményebb téma..
Ezt követi a rutin vizsga, +BÜ vizsga az a telepen belül zajlik egyik szektorba.. Oda mennek ki az NKH tól!
És ezt követ egy forgalmi vizsga!
A forgalmi vizsga útvolna a 80 as volna vagy a 80A az azért jó vonal mert jó pár szakasz van hosszú, és egyszer kell váltani is nem bonyolult feladat! :)
Ha meg van akkor kapod a TR kategóriát a jogsiba!
Persze lesz majd hálózat ismeret vizsgázni kell abból is az a legnehezebb tantárgy de az csak házi vizsgás nem hatósági!!!
A tipusvizsgát 2 évente kell tenni az az házi vizsgát nah! :)
A kezdők meg kapják 411T ZIU9 és Solláris 1-2 év szoló gyakorlat után mehetsz csuklós vizsgát tenni, persze ha csókos vagy vagy van összeköttetésed akkor meg van tanfolyam után 2-3 hónap után. :DD
Az nem hatósági vizsga hanem csak házi a BKV n belül..
A kezdőket ZIU ra teszik pl 70-78 as meg 74 es stb.. szoló vonalak! :))
Mit szeretnél tudni pontosan?
Amugy sok sikert! Oda is sok a csókos az a baj.. azt láttam hogy inditanak egy tanfolyamot márciusba amire nem rég kelett jelentkezni.. :)
Remélem sikerül jó munka amugy!
A ZIU 9 esek igaz hogy sz@rok de addig mennek amig szét nem esnek ! :)))))))))))))))
Ööö Hát, igen. Valóbban komoly... :) De nem riadok vissza :)
A járműszerkezetnél mennyire kell belemenni a részletekbe. Úgy értem a villanymotor működése, inverter, szaggatós vezérlés, stb...
Nyílván kell tudni róla beszélni, de mennyire részletesen azért nyílván nem fizikus professzor szintjén. :)
A hálózatismeretnél a vizsgához csak a 80-as vonalat kell megtanulni vagy az összes vonalat vagy csak amire a kezdők kerülnek?
A hálózatismeret mennyire kemény, illetve ez a vizsga hogy zajlik.
Ha valamelyik vizsgán megbukok, akkor egyből kiraknak?
A típusvizsgánál a 411-re hogy-hogy egyből megkapja a tanuló. Én úgy tudtam, hogy a 411-nek a vizsgája egybe van a 412-esével.
Akkor a 412-re mikor lehet vizsgázni?
"Oda is sok a csókos az a baj"
Ezek csak a felvételire kerülnek be, vagy a vizsgákon is átlökdösik őket? Mennyien szoktak lenni csókosok? 20 főt vesznek fel a tanfolyamra annyit tudok, de legalább 200-an jelentkeznek, nekem legalább is ezt mondták...
210 :))
Hálózatismeretből az egész vonalat be kell vágnod!
Mire mikor pakolod át a szedőket hogy mész be garba hogy jössz ki stb..
Vizsga vonal meg a 80 as és a 80A ...
A vizsgán nem löknek át senkit éles kő kemény hatósági vizsga..
Amikor mi voltunk 2 en megbuktak mentek pótra azon is el hasaltak és repültek a cégtől..
Az elméleti vizsga a Petzvál József utca 39. be történik ahol az Autosok Motorosok és a kategóriások elméletben vizsgáznak gépen csak nekik könnyebb mert gépen vizsgáznak te meg egy másik terembe fogsz szóbelizni!
2 vizsgabiztos van Monoki Endre és Morik Kristóf + 1 adminisztrátor aki felrögziti a sikeres vagy a sikertelen vizsga jegyzőkönyvet a rendszerbe..
De az elméleti vizsga lehet a Faházba is troligarba.. az is egy NKH Állomás elvileg..
A rutin a telepen történik szektorokba ott van a rutin, és a forgalmi meg hát kint a vonalon 80 as vonal! :)
KB ennyit a vizsgáról elég kemény..
Vannak csókosok persze de a hatósági vizsgán hiába csókos ugyan ugy ki vágják ha nem ért hozzá! :)
Műszaki része nem olyan vészes.. légfék van boncolgatva stb..
Egy C kategóriás műszaki vizsgát képzelj el egy kicsivel nehezebb lesz az áram miatt...
Én műszakból olyan tételt huzzam hogy miért villog szagattotan az írányjelző, honnan indul a 2 körös vagy az egy körös fékrendszer ugye a fékpedál lenyomásától..
Meg még volt valami jah igen akumlátorrol kelett mesélni..
Persze vannak ennél nehezebb tételek is, atomfizikától kezdve minden sok marhaság amit ugy is el fogsz felejteni hát figyelj sok szerencsét magolni kell! :)
A Troli vizsga olyan mint a C+D kategóriás teljesn tanfolyam.. Aki csak B jogsival megy nyilván hogy neki sokkal de sokkal nehezebb lesz az egész mert légfékről nem tanulnak B kategórián..
De meg lehet tanulni anynira nem gáz a dolog oda kell figyelni 3 hónap alatt csak azért kapsz fizit hogy tanulj! :)
Én 2007 be nem voltam csókos! :) Utcáról mentem be vagyis bkv.hu állás és hívtam őket persze akkor tele volt a metró újság is indiántáncot jártak hogy ha ment valaki tanfolyamra nem ugy mint most..
1000 ből kiválasztanak 20 at vagy 30 at.. itt tart Magyarország nincs munka az emberek éhen halás szélén vannak ez azért van sajnos. :(
Igen 99% hogy csókosok lesznek tehát ha nincs BKV összeköttetésed akkor 50 50% hogy felvesznek a csókost meg 99 % hogy felveszik..
De azért menj hátha vissza hívnak ha nem ez van.. akkor még szerencséd lesz ha orvosin vagy PÁV on el taknyol valaki.. :DD
Persze akinek nincs, de soknak meg van az is sajnos. :(
Lehet kérdezni nem tüntem el csak sok a munklám sajnos! :(
526 nak üdvi :))))))))))))))))))))
210 :)
összeköttetés nélkül nehéz be kerülni az a baj tény és való, pedig nem egy jó munka hidd el...
Mindenért téged fognak bas****** ha te vagy a hibás ha nem stb.. ezt meg kell szokni, ha ne talán tána BKV zátonyra futba mert ugye nagyon a gödör széllén áll, és a közlekedésnek menni kell!
Akkor jó lesz ha Holding KFT lesz az egész..
Az akácfából a sok élősködö repülne, meg ugye a forgalmi biztonsági emberek is mennének a sunyiba..
Sok bujtatott állás van a BKV nál foggalmad sincs róla! :)
A takarító nő az akácfába meg az akácfai írodai dolgozok is kapnak pl üzemanyag megtakarítást jó nagy gerinctelenség nem ? :)
Mire fel jár neki ez a prémium? Nem járművezető hanem egy iroda kukac ennyi..
Amit a média le ad az egy nagy hazugság.. hogy sötét folyosó stb.. persze TV elött igen! :)
Megy a pazarlás már csak a bujtatott munkákkal ...
Minden irodába vannak 3-4-5 en.. amikor elég lenne 1 max 2 ember..
Valahova még egy is sok nah akkor meséljek még? :)
Amikor kiléptem sok helyre kelett menni akácfán belül pl..
-Münkaügy
-Könyvtár
-Informatikai Osztály
-Ellenőrzési csoport
-BÉR TB
-Hitelezési osztály
-Munkaruha
-Belső csop
-Külső csop
-ilyen olyan osztály stb...
1 napos bért adtak a kilépésre.. :DDD
És minden irodába volt vagy 4-5 ember..
1 dolgozott 3 kávézott meg csevegett ennyit erről..
A BKV nak szerintem az Akácfa a pénznyelő! :)
Mondjuk annak örülök hogy a metró bejárati biztonságiakat sok évre rá felszámolták mert smemi értelme nem volt a munkájuknak..
Majd meg látjuk mi lesz .. :))
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!