Jelentkeztem a vodafone ügyfélszolgálatra, ha felvesznek mire számítsak?
Nem saját, kolléga tapasztalata:
Sok adminisztráció, több belső tréning. Több ellenőrzés a munka kapcsán (minőségbiztosítás része, nem kiszúrni akarnak)
Ha látják, hogy igyekszel jobban fizető ügyfelekkel foglalkozók közé tesznek ahol jobb a pénz is. 3 ilyen szint van.
Ez után még lehetsz csapatvezető ("kiöregedés" rendszere van, azaz csak akkor mész előre ha kiesik egy hely). Ez után nem tudsz előrébb menni, kb. 5-7év.
Persze csak ha jó a főnököd. Ha már felvettek és legalább átlagos teljesítményt nyújtasz akkor nem fognak szívózni.
Éjszakát kell kérni amikor csak lehet, ekkor kevesebb az ügyfél, viszont több a hülye, de több a pótlék is.
Ja, első vagyok, pénzt nem írtam:
vidéken kezdő 120, kiemelt ügyfeles 140-160, vállalati kiemelt ügyfeles 180, csapatvezető 200-240ezer szokott lenni (függ a beosztottak számától).
Budapesten 10-15%-al több, de újabban teljesítmény rendszer is van azaz függ a dolgozott ügyek számától mondjuk 10-20%ban.
12500Ft cafeteria és teljes áron fizetik a tömegközlekedést. Nyelvpótlék is lehetséges, bár ez nem tudom hogy megy, én máshol vagyok ott nyelvenként ész szintenként havi 5 (de csak ha használod. Így felsőfokon 2 nyelv az plusz +30ezer)
De multiknál szokásosan a bérek nem publikusak, hogy ne okozzanak bérfeszültséget (azaz ne fúrják egymást az emberek) gyakorlatban úgyis megbeszélik és mégiscsak fúrják egymást
Nyelvpotlek nincs.
Ha nem alkalmazott vagy a cegnel, cafeteria sincs.
A csoportvezeto meg nem ennyit keres, hanem joval kevesebbet.
Videken meg rosszabb. Elorejutasi lehetoseg gyakorlatilag O. A munkavallalok szinvonala (hozzaallasa)sem olyan profi, mint Pesten.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!