Marketinges pályakezdőként rendben van ha 250 ezer a fizetésem?










9-10
Kb. 22 éves voltam, gyakornokként rámlőcsölték egy EUs (ICT, mobility, IT megoldások közlekedés optimalizációra) projekt kommunikációs, marketing, disszeminációs stratégiájának összerakását. Akkor, gyakornokként, felkutattam pár hasonlót, és összeraktam egy olyat ami azóta is template mindkét cégemben. Sajnálom, de ilyen komm és marketing stratégiákat gyártani még könnyebb mint kivitelezni, pedig utóbbi sem nehéz azért. Kőegyszerű, ronggyá járt folyamatok, csapból is folyó téma, digitális világban élő embereknek semmi újat nem mond egy marketinges a szegmentálással, elérési csatornákkal, stb. Óvodások is tudják már ezeket, hiszen naponta kapják arcba. A marketing problémája hogy saját magát trivializálja és teszi nevetségessé, mivel mindannyian a célpontjai vagyunk minden nap minden órájában.





12: Érdekes, mégis sok vállalkozó kínlódik a marketinggel és hiába valósítja meg a máshonnan lekoppintott stratégiákat, nem működnek. Ha pedig egy jó marketingeshez fordul, az pikkpakk hoz neki eredményeket. És akkor ott van az a helyzet, amikor kicsit speciálisabb a terület és nem húzhatók rá a sablonok, egyedi megoldás kell.
Btw, lehet, hogy neked van hozzá érzéked és könnyen átlátod, ezért megy jól. Baromi sok ember meg évekig görcsöl vele eredménytelenül. Meg az is lehet, hogy egy tényleg hozzáértő marketinges neked is összerakna olyan stratégiát, amivel sokkal jobb eredményeket hoznál, csak nincs rá igényed, mert elégedett vagy a jelenlegivel.





#12
Ha neked valóban ilyen szinten megy a marketing, skálán, és triviális, akkor neked egy minimum több100 milliós, de simán milliárdos vállalkozásod kell legyen.
A legtöbben, nagy vállalkozások is sokat szenvednek vele, hogy jobbak legyenek, mint a másik és piacot tudjanak szerezni.
Sőt, rengetegen meg le is húzhatják a rolót, nagy, multinacionális cégek, mert marketingben gyengék.





Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!