Milyen munkát találhatnék Angliában? Fontos!
A férjemmel szeretnénk kiköltözni, csak az a baj, hogy ötletem sincs, mit csinálhatnék. Itt viszont olyan keveset keresünk, hogy nem nagyon tudunk félretenni, szóval célszerűbb lenne külföld. Végzettségem szerint tanár vagyok, ami ott nem ér semmit.
Angolul nagyon jól beszélek. Van valami munkaötletetek?
Hát nekem csak azt mondták, hogy a külföldieket küldik hazafelé, mert ott is ugyanolyan válság van, ha nem nagyobb. Olvastam azt is, hogy egy állatkerti gondozó állásra pl. eddig csak diákok szoktak jelentkezni, nemrég meg odament valami 2-3 ezer jelentkező, diplomás emberek, ex-bankigazgatók, még a környék forgalma is megbénult a rengeteg ember miatt...
Persze mosogatni vagy takarítani biztos tudnál, de azért meg annyit fizetnek, hogy az ottani kiadásokra mind el is menne és akkor sem lennétek előrébb.:S
A férjednek van már munkája?
Ezeket egyébként egy ismerősöm mesélte, ő bébiszitter volt kint, de sok magyart ismert, akik hülyére dolgozták magukat, mégse tudtak semmit félretenni és inkább haza is jöttek. Vagy simán felmondtak nekik, mert most már mindenhol az angoloknak adnak előbb munkát.:S
Persze lehet, hogy éppen nektek lesz szerencsétek.:)
Én kint élek már évek óta,igaz nem Londonban.
Bizony itt is nehezebb munkát találni mit régen,hiszen itt volt válság..Írhatnék olyan létszámleépítésről ahol egyik napról a másikra küldtek el 1000 embert..Volt olyan cég ahol a délutánosoknak már nem kellett menni,mert elküldték őket..
De ettől függetlenül mégis azt mondom neked,hogyha tudtok társalgási szinten angolul beszélni,akkor van esélyetek,hogy munkát találjatok..
Sokszor olvasok a munkaügyi irodák ablakaiban álláslehetőségekről..Állandóan keresnek sofőröket,keresnek idős emberek mellé gondozókat,és vannak állások boltokban is. A tanári végzettséged akár jó is lehet,ha leteszel egy különbözeti vizsgát,és honosítod...A honosítást azért tartják fontosnak mert pénzzel jár..(nem olcsó)