Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Erste (ügyfélszolgálat), mint...

Erste (ügyfélszolgálat), mint munkáltató: szánalmas, vagy az összes cég ilyen?

Figyelt kérdés
Nagyon rossz munkavállalói visszajelzéseik vannak, több fórumon is. Fizetés, vezetőség, bánásmód tekintetében is. Nemrég "PR tartalom szakértőt" kerestek, aki az "Erste márkáját fogja építeni és a reputációján dolgozni". Nem értettem, miért nem inkább a körülményeken próbálnak javítani, akkor nem lenne ennyi negatív visszajelzés és ilyen fluktuáció. Most viszont elkezdődött ezerrel a PR munka! A munkahelyeink. hu-n egyszerre benyomtak vagy 25 teljesen egyforma, egyszavas értékelést, kb így: pozitív - minden, negatív - semmi. (Nem cifrázták.) Ez bevett szokás, vagy létezik még olyan cég, ahol ténylegesen is megpróbálnak javítani a munka körülményeken, ha lasszóval sem tudnak új embereket szerezni?

2023. aug. 11. 22:03
1 2 3
 21/27 anonim ***** válasza:
100%
2023. okt. 18. 09:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/27 anonim ***** válasza:
100%

Wow. Akkor ezek szerint nem csoda történt, csak csalás.

Az, hogy bárkinek megjelenik a hirdetés és kitöltheti korlátlanul bármilyen megkötés nélkül, az már eleve mutatja, hogy a szándék nem volt tisztességes. Ráadásul a #20-as által feltöltött képen látszik, hogy még direkt fel is hívják a figyelmet arra, hogy nyugodtan csalj, hiszen azt írják, hogy a Erstét értékelve akár 100.000 forintot is nyerhetsz havonta, ez csak úgy lehetséges, ha többször is beküldöd ugyanazon a néven, miközben ugyanazt a céget csak 1x értékelhetnéd. (Ez a kitétel egyébként a munkahelyeink.hu weboldalán és FB oldalán szerepel is, a fizetett hirdetésnél nem, ott még buzdítanak is a csalásra.) Én a #3-as vagyok, én hívtam le augusztusban a tárolt adatokat, hogy lássam hol állt az Erste az egy szavas kamuságok előtt. Feltöltöm ugyanarra a képmegosztóra, ahova #20-as, hogy mit jelent ez a csalás az összkép tekintetében.

Nem is értem miért nem gondolnak bele, hogy ha kijön a cikk, hogy hú de micsoda nagyszerű munkáltató, akkor bizonyítható lesz, hogy tudtak arról (hiszen elvileg fizettek is érte) hogy tisztességtelen eljárással tornázták fel az "eredményeket", még örüljenek ha a versenytársak nem tesznek feljelentést. Szép lesz majd, ha a toplistás cikk alatt ott lesznek a kommentek, hogy hogyan keletkezett ez a dicsőség. Lesz dolga a PR szakértőnek. (A munkavállalóik bármikor megoszthatták hirdetés nélkül is a véleményüket a portálon, pont ezért voltak sereghajtók.) Hiába, vannak még olyan munkáltatók, ahol csak a "majd én megmutatom, majd erőből megoldom" játszik, a tisztesség nem opció. De a 7:1 valóban biztató.

[link]

2023. okt. 19. 12:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/27 anonim ***** válasza:
100%

76 db beírt kamu válasz nem is olyan sok ahhoz képest, hogy FB szerint 6334 megjelenítése volt eddig ennek a hirdetésnek (ez csak a szept. 15-től fent lévő, előtte volt augusztusi adag is).

Bár ezeknél a hirdetéseknél az Undelucram SRL a fizető fél, de nyilván nem véletlenül teljesen konkrét cégek esetében van lehetőség ennyire minden szabályt kijátszó "vélemény beírásra". Penny, Pepco, Coca-Cola és még néhány. Fogalmazzunk úgy, hogy nem ártatlanok az ügyben :-)

Bank eddig tényleg csak az Erste.

Amúgy meg ilyenkor ellenük kell fordítani a saját tisztességtelen módszerüket és beküldeni 76 darab 1 csillagos "értékelést", semmi - minden tartalommal. Persze a vezetőség ott is szigorúan 2 csillagos lesz minimum, ezen én is behaltam. Úgy látom már valaki ki is próbálta és működött, megjelent (mivel pont arra törekedtek, hogy ellenőrzés nélkül akár 1 ember is beküldhessen akárhány űrlapot, így ezt most semmi nem akadályozza). Ezt hívják öngólnak.

2023. okt. 20. 13:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/27 anonim ***** válasza:
100%

En 5 csillagosat irok de lesz benne csavar. Hatha eltoroltek a 100%-os plafont is es ott fognak viritani 120%-al.

Aki irta a szocialista jellemvonasokat:tenyleg csak az ilyen szervezetek nem veszik eszre hogy ultraciki benyomni ennyire nem eletszeru egyenfogalmazasokat tomegesen. Sajat magukat jaratják le es teszik nevetsegesse. Es bizonyithato hogy csalnak. Ez egy PENNY-nel hagyjan, de egy bank eseteben..

2023. okt. 21. 10:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/27 anonim ***** válasza:
100%

1 csillagos visszautasítva "kérjük a mezőkbe releváns információkat írj be". Pontosan ugyanez a szöveg 5 csillaggal beküldve viszont megjelent (10.20)😀 De a munkahelyeink.hu is kezd ráérezni, hogy az ÁSZF-et vagy betartani, vagy módosítani kellene. Ma váratlanul jóváhagytak 1 weboldalról beküldött nem pozitív értékelést is. Ejha. Tán van itt szemük😀

[link]

FB hirdetéses űrlapon még mindig azt küldesz be, amit akarsz, ahányszor akarod. Akkor is, ha sosem dolgoztál ott. Gondolom most majd ráerősítenek erre a vonalra.

Mondjuk az Erste érdeke lenne ezt leállítani, mert ha elkezd dicsekedni az így szerzett helyezésével januárban, már el is követi a tisztességtelen módszerrel előnyhöz jutás vétségét (kedvezőbb hírverés, ne a versenytársakat válasszák az álláskeresők, stb). Ennyi hókuszpókusz, csak hogy nehogy foglalkozniuk kelljen azokkal a problémákkal amik miatt otthagyják őket a munkavállalóik...

Pattogatott kukoricával várom a januári toplista kihirdetését.

2023. okt. 23. 17:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 26/27 anonim válasza:
70%

Pici update mindennemű konkrét információ nélkül:

minden kellő adat rögzítésre került a feljelentéshez, nem kell "tesztelni", hogy hogyan történnek visszaélések, ne kerüljetek bajba.

És a bankok közül még mindig csak 1 mondott erre a csalásra igent.

2023. nov. 2. 12:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 27/27 anonim ***** válasza:
100%

A Facebook űrlapot kitöltők többsége eleve névvel és fényképpel vállalta, hogy munkavállalóként soha nem volt köze az Erste bankhoz :) Kicsit félreértették a feladatot. Túl összetett kifejezés ez az „Erste banknál szerzett munkatapasztalat”, főleg ha 100.000 forintos nyereménnyel folytatódik a mondat.

Szegény banki ügyintéző meg,aki ott ül a fiókban vagy a toronyban, 3 ember helyett dolgozik a fluktuáció miatt, silány bérért és nulla megbecsülésért cserébe, várhatja, hogy legyen javulás. Ez a szomorú.

Én írtam itt a 12/16-os válaszokat, voltam erstés. Aki dolgozott az Ersténél az sajnos tudja, hogy ilyen az eszköztáruk, semmin nem fognak változtatni. Aki csalt, azt tán még meg is dicsérik. Örüljünk, hogy a munkáltatók nagy többségének ez a módszer nem fért bele, így van bőven választási lehetőség 👍

A contact centeres szörnyűségek pedig talán megszűnnek majd, ahogy új vezető lesz, mert ott nem rendszerszintű volt a probléma, hanem 2-3 inkorrekt vezető ténykedésének/módszereinek köszönhető. Ezért nem voltak korábban (6-8 éve) még véletlenül sem ilyen történetek ott.

2023. nov. 2. 18:10
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!