Erste (ügyfélszolgálat), mint munkáltató: szánalmas, vagy az összes cég ilyen?
Jelentem "megszakértettem" az oldalt IT szemmel, mert kíváncsivá tett a felvetés. Google cached adatoknak köszönhetően lekérdezhető a 24 órával ezelőtti állapot. 3,5 év alatt volt 97 értékelés, havi 1-2. Értékek: előrelépési lehetőség 2.90 bérezés 2.69 vezetőség 3.02 folyamatok 2.97 És 55% ajánlaná ismerőseinek.
24 óra elteltével: +23 értékelés hirtelen, értékek: előrelépési lehetőség 3.18 bérezés 3.01 vezetőség 3.33 folyamatok 3.29 És 62% ajánlaná ismerőseinek.
Itt alighanem csoda történt :D
De PR "szakértő" közreműködését kizárnám, mert annyira fals a sok egymást követő teljesen egyforma bejegyzés, hogy kontraproduktív.
Azt viszont nem zárom ki, hogy valahol lesz mondjuk egy riport a munkahelyeink.hu adatainak felhasználásával, és ott csak a százalékok jelennek meg, így azt kellett gyorsan feltornázni.
Megnéztem most én is, bár be kellett hozzá jelentkezni. Most őszintén: ki hiszi el, hogy egy hús-vér munkavállaló 5 különböző területet értékelve mind az 5-re öt csillagot ad? Egy anonim munkahely értékelésen? Kész csoda, hogy egy ilyen szuperhelyen vannak betöltetlen állások..
Először AI-ra (Artificial Intelligence) gondoltam, az egyforma minták miatt 😊 Szerintem ezt nem jóakarójuk csinálta, mert inkább kínos. Ilyenek vannak benne (értelmezhetetlenül felhalmozott szavak helyesírási hibákkal, fura ragozással):
Pozitív tapasztalatok: nyugdijas vagyom
Negatív tapasztalatok: semin
Pozitív tapasztalatok: Könnyű munka
Negatív tapasztalatok: az áremelés
Viszont tuti, hogy a cégek mókolnak az ilyen értékeléses oldalakon, csak nem így. Nem vagyok PR szakértő, de én ezeknek inkább a törlését próbálnám elérni.
Ezt csinálja az összes. Marketing rules. Csak van, aki jól csinálja, van, aki kevésbé.
Amúgy esküszöm elkezdett érdekelni a „PR tartalom szakértő”-i állás.
Lesz még min dolgozni, ha jól látom más oldalakra még nem tört be a lelkes rajongójuk. [link]
(Idegesítő, hogy miért kell az ilyen oldalakon az olvasáshoz is bejelentkezni. Bőven elég lenne az értékelés íráshoz.)
Az abszolút piros lámpa, ha egy munkáltató nem tanul a hibáiból, a visszajelzésekből. Ha nem hajlandó a párbeszédre, korrigálásra, akkor sem, ha a cégnek „fáj” leginkább a status quo.
Legjobb még próbaidő alatt 1x „tesztelni a rendszert". Tenni kell egy jelzést/ kérést/ javaslatot és megnézni, hogy az adott munkahelyen milyen kultúrája van a visszajelzések fogadásának. Van-e erre kiforrott folyamat, betartják-e. Nem szabad olyan helyen maradni, ahol ez nem működik.
Nálunk is kérdőív volt, több munkahelyemen is. Legtöbbször csak leküldték utána, hogy természetesen mindenki elégedett volt mindennel.
Viszont van remény, mert a jelenlegi munkahelyemen konkrét lépések is történtek a kérdőíves felmérés után. Pozitív intézkedések.
#5-ös: „Idegesítő, hogy miért kell az ilyen oldalakon az olvasáshoz is bejelentkezni”
Mint munkáltató írom, az értékelős oldalakon sem lehet csak úgy bármit írni, hiszen a nem valós negatív információ (rágalmazás) árt a cégnek, ez le is vetethető az oldalról. De rágalmazásról csak akkor van szó, ha a leírt vétségek nem történtek meg. Ha bizonyíthatóan megtörtént, akkor nem tud mit tenni a cég, csak kiharcolni, hogy minél kevesebb ember láthassa. (Egy ideális világban persze bocsánatot is kér, bünteti a felelősöket és kizárja az ismétlődést.)Elvégre az oldal célja pont az, hogy a munkavállaló leírhassa milyen tapasztalatai voltak az adott helyen.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!