Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Erste (ügyfélszolgálat), mint...

Erste (ügyfélszolgálat), mint munkáltató: szánalmas, vagy az összes cég ilyen?

Figyelt kérdés
Nagyon rossz munkavállalói visszajelzéseik vannak, több fórumon is. Fizetés, vezetőség, bánásmód tekintetében is. Nemrég "PR tartalom szakértőt" kerestek, aki az "Erste márkáját fogja építeni és a reputációján dolgozni". Nem értettem, miért nem inkább a körülményeken próbálnak javítani, akkor nem lenne ennyi negatív visszajelzés és ilyen fluktuáció. Most viszont elkezdődött ezerrel a PR munka! A munkahelyeink. hu-n egyszerre benyomtak vagy 25 teljesen egyforma, egyszavas értékelést, kb így: pozitív - minden, negatív - semmi. (Nem cifrázták.) Ez bevett szokás, vagy létezik még olyan cég, ahol ténylegesen is megpróbálnak javítani a munka körülményeken, ha lasszóval sem tudnak új embereket szerezni?

2023. aug. 11. 22:03
A kérdező szavazást indított:
Az összes cég ezt csinálja.
Már nagyon kell ember, ha egy cég ehhez (is) folyamodik.
Van, ahol figyelnek a visszajelzésekre és próbálnak javítani.
28 szavazat
1 2 3
 1/27 anonim ***** válasza:
100%
Szánalmas is, szomorú is, de ez van. Kb. mindenhol. Mondjuk én kevésbé röhejes módon csináltam volna. Mert így nem csak egyértelmű, hogy nem 25 különböző munkavállaló írta, de még azt is sejteti, hogy hülyének nézik az odatévedő álláskeresőket.
2023. aug. 11. 23:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/27 anonim ***** válasza:
100%
Sok függ attól, hogy az adott cég vezetőjének mennyire megy saját kontójára a munkaerő keresés, betanitás stb. Kisebb cégnél, pláne saját terméket, szolgáltatást nyújtónál eletbevago ezeket a költségeket megsporolni + a minőségi munkaerő megtartása elégedett vásárlókat generál és nyeri a konkurencia elleni harcot. Nagy szervezeteknél (hierarchikus, poroszos berendezkedessel) a vezetők évekig melegítik a helyüket,senkit nem érdekel a kishal munkavállaló + az ügyfél sem. Pedig a profit ott is meghálálná.
2023. aug. 12. 00:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/27 anonim ***** válasza:
95%

Jelentem "megszakértettem" az oldalt IT szemmel, mert kíváncsivá tett a felvetés. Google cached adatoknak köszönhetően lekérdezhető a 24 órával ezelőtti állapot. 3,5 év alatt volt 97 értékelés, havi 1-2. Értékek: előrelépési lehetőség 2.90 bérezés 2.69 vezetőség 3.02 folyamatok 2.97 És 55% ajánlaná ismerőseinek.

24 óra elteltével: +23 értékelés hirtelen, értékek: előrelépési lehetőség 3.18 bérezés 3.01 vezetőség 3.33 folyamatok 3.29 És 62% ajánlaná ismerőseinek.

Itt alighanem csoda történt :D

De PR "szakértő" közreműködését kizárnám, mert annyira fals a sok egymást követő teljesen egyforma bejegyzés, hogy kontraproduktív.

Azt viszont nem zárom ki, hogy valahol lesz mondjuk egy riport a munkahelyeink.hu adatainak felhasználásával, és ott csak a százalékok jelennek meg, így azt kellett gyorsan feltornázni.

2023. aug. 12. 01:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/27 anonim ***** válasza:
100%

Megnéztem most én is, bár be kellett hozzá jelentkezni. Most őszintén: ki hiszi el, hogy egy hús-vér munkavállaló 5 különböző területet értékelve mind az 5-re öt csillagot ad? Egy anonim munkahely értékelésen? Kész csoda, hogy egy ilyen szuperhelyen vannak betöltetlen állások..

Először AI-ra (Artificial Intelligence) gondoltam, az egyforma minták miatt 😊 Szerintem ezt nem jóakarójuk csinálta, mert inkább kínos. Ilyenek vannak benne (értelmezhetetlenül felhalmozott szavak helyesírási hibákkal, fura ragozással):

Pozitív tapasztalatok: nyugdijas vagyom

Negatív tapasztalatok: semin

Pozitív tapasztalatok: Könnyű munka

Negatív tapasztalatok: az áremelés

Viszont tuti, hogy a cégek mókolnak az ilyen értékeléses oldalakon, csak nem így. Nem vagyok PR szakértő, de én ezeknek inkább a törlését próbálnám elérni.

2023. aug. 12. 11:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/27 anonim válasza:
100%

Ezt csinálja az összes. Marketing rules. Csak van, aki jól csinálja, van, aki kevésbé.

Amúgy esküszöm elkezdett érdekelni a „PR tartalom szakértő”-i állás.


Lesz még min dolgozni, ha jól látom más oldalakra még nem tört be a lelkes rajongójuk. [link]

(Idegesítő, hogy miért kell az ilyen oldalakon az olvasáshoz is bejelentkezni. Bőven elég lenne az értékelés íráshoz.)

2023. aug. 12. 15:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/27 anonim ***** válasza:
100%

Az abszolút piros lámpa, ha egy munkáltató nem tanul a hibáiból, a visszajelzésekből. Ha nem hajlandó a párbeszédre, korrigálásra, akkor sem, ha a cégnek „fáj” leginkább a status quo.

Legjobb még próbaidő alatt 1x „tesztelni a rendszert". Tenni kell egy jelzést/ kérést/ javaslatot és megnézni, hogy az adott munkahelyen milyen kultúrája van a visszajelzések fogadásának. Van-e erre kiforrott folyamat, betartják-e. Nem szabad olyan helyen maradni, ahol ez nem működik.

2023. aug. 12. 19:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/27 anonim ***** válasza:
100%
Mindenhol ez van sajnos. Nálunk is évente egyszer kétszer kitöltetnek egy sablon kérdőívet, a szokásos kérdésekkel: mennyire vagy elégedett a fizetéssel, előrelépési lehetőséggel, vezetőséggel, stb. Utána marad minden a régiben.
2023. aug. 12. 21:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/27 anonim ***** válasza:
100%
#6 Egyetértek. Nem kevésbé fontos, hogy ha egy cég kész tanulni a hibáiból, akkor egy elfogulatlan kivizsgálás és a felismerés után történjen beismerés és változtatás = megfelelő lépések garantálása, hogy aminek 1x sem szabadott volna megtörténnie, az legalább többször már tényleg ne történhessen meg. Ezt kommunikálják is le. Ennél nem kell jobb PR.
2023. aug. 12. 21:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/27 anonim ***** válasza:
97%

Nálunk is kérdőív volt, több munkahelyemen is. Legtöbbször csak leküldték utána, hogy természetesen mindenki elégedett volt mindennel.

Viszont van remény, mert a jelenlegi munkahelyemen konkrét lépések is történtek a kérdőíves felmérés után. Pozitív intézkedések.

2023. aug. 12. 22:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/27 anonim ***** válasza:
100%

#5-ös: „Idegesítő, hogy miért kell az ilyen oldalakon az olvasáshoz is bejelentkezni”

Mint munkáltató írom, az értékelős oldalakon sem lehet csak úgy bármit írni, hiszen a nem valós negatív információ (rágalmazás) árt a cégnek, ez le is vetethető az oldalról. De rágalmazásról csak akkor van szó, ha a leírt vétségek nem történtek meg. Ha bizonyíthatóan megtörtént, akkor nem tud mit tenni a cég, csak kiharcolni, hogy minél kevesebb ember láthassa. (Egy ideális világban persze bocsánatot is kér, bünteti a felelősöket és kizárja az ismétlődést.)Elvégre az oldal célja pont az, hogy a munkavállaló leírhassa milyen tapasztalatai voltak az adott helyen.

2023. aug. 14. 08:56
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!