Mit lenne érdemes tanulnom?
A szakmám autószerelő teknikus. Jelenleg 1 éve dolgozok gyártásban, mint karbantartó.
Nyelv illetve szakma között vacilálok.
Angolul tanultam viszont nagyon sokat felejtettem ezt a tudásomat szívesen felhúznám egy B1-2-es szintre. Esetleg nulláról elkezdeni a németet, mert ausztriai határ mentén lakok, viszont attól félek, hogy ott csak meki meg a többi hasonló munka jutna. (Mondjuk még így is többért mint most itthon)
Szakmán belül erősáramú elektrotechnikusra gondoltam és hasonló vonalon folytatni a munkám.
Kérdés, mi a célod.
Én azt sem értem,hogy miért nem autószervizben dolgozol, ha autószerelő vagy.A márkaszervizek fizetnek rendesen.
Az autószerelés egyedi, értékes tudás, ezt kellene autóvillamossággal kombinálni.
De, ezt látatlanba nehéz megmondani.
Erősáramú elektrotechnikus teljesen mást tanul, ami neked kell gyári karbantartóként az max villanyszerelő, automatikai technikus esetleg mechatronikai technikus és elektronikai műszerész.
Attól függ mit és milyen szinten kell karbantartani.
Ha nem elektromos hanem gépészeti karbantartó, akkor meg ipari gépész, gépész technikus, ilyesmi szakmák. Mecha is jó gépész karbantartónak szerintem.
Egyébként én is inkább elmennék márkaszervízbe, miért nem oda mentél gyár helyett?
Mert nem kellek sehova pályakezdőként.
Ahova felvettek volna, ott a mostani béremnél nettó 100-150ezerrel kevesebbet kaptam volna plusz nem is lettem volna normálisan bejelentve.
A másik jó ajánlat lett volna, de havi 80.000 forint elment volna a tankolásra ami miatt 10.000 forinttal kaptam volna többet, mint most. Így nem volt megérős.
Ha 10 ezerrel többet kaptál volna és a szakmádban, szerelőként dolgozhatsz, akkor miért nem azt választottad? Ok, a napi ~100km ingázás miatt kicsit amortizálódott volna az autód is.
Egyébként a cégeknek törvényileg KÖTELEZŐ utazási költség hozzájárulást fizetni, ha tömegközlekedéssel mész akkor a bérlet 80%-át azt hiszem, ha meg autóval, akkor valami 15-20ft/km
Az amortizáció miatt, féltem hogy a fizetésem nagyrésze autóra menn.
Én is úgy tudom, a tömegközlekedést fizették volna, de autóra nem adtak 1 forintot se.
Egyébként holnap megyek egy interjúra járművillamosági szerelőnek, de egy kicsit speciálisanb területre. (Vasút) viszon ott is azaz érzésem, hogy a fizu nem lesz valami jó. (Vagy az alap pénzem megkapom mint itt, viszont ott nincs túlóra meg műszakozás ezért lenne kevesebb a fizetés)
5#
Autóra is kötelező adni.
Km-ként 30 forint adható és minimum 18 forintot kötelező adni.
Olyan nincs,hogy nem adnak, mert ez a törvény.
#6 feltünt, nettó 200ezer forintos ajánlat ilyen embernél… minimálbéres bejelentés, de azt mondta, hogy ha nagyon elhúzódik a munka akkor maximum éjjel 1-2-ig kell csak maradni.
#7 én is így tudom, de direkt rá kérdeztem konkrétan az üzemanyag pénzre és mondták, hogy nem fizetik sőt azt is tudják, hogy csak ez miatt nem vállaltam el.
8#
Azért remélem jelentetted a céget a munkaügyi felügyelőségnél.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!