Értékesítő munkáknál miért elvárás szinte mindenhol, hogy erőszakosan kell rátukmálni dolgokat a vevőkre és ezért nagy a fluktuáció ebben a munkakörben?
Az hogy kínálják a portékát/szolgáltatást, az nem zavar. Amikor végighallgatom, majd megköszönöm a tájékoztatást és elutasítom, akkor jön a "de", meg a presszúra.
Na akkor tudnám azt mondani hogy b...meg nem érted hogy nem kell a termék? Nem szeretném, ne győzködj.
És akkor jön a személyeskedés.
Nem, nem hatásos a fszt az. Sőt, bármilyen reklámot benyomnak neten, szándékosan nem azokat a termékeket veszem meg, de még a gyártót is messze kerülöm.
Kiváncsi leszek mikor jönnek rá a tukmálók, hogy már csak azért sem veszik meg az emberek.
Példa. Reklámoznak pl mosogatószert. Oké, megjegyzem melyik márka/név. Elmegyek a boltba, meglátom. Az jut róla eszembe, hogy flbszták az agyamat a reklámmal, miközben kbszt gyorsan meg kellett (volna) néznem a háziorvosi ügyelet számát pl.
Megharagszom a tolakodó reklámokra. Már csak azért sem azokat veszem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!