2 év kihagyás után kismamaként milyen fizetési igényem lehet Budapesten?
Eléggé kiestem a gyakorlatból amíg otthon voltam a gyermekkel. Előtte 6 évnyi tapasztalatom volt irodai munkakörben. Gazdálkodás menedzsment diplomám van.
Viszont mivel újra kell rutint szerezzek ezért nem gondolkozok olyan fizetési igénybe, mint mikor 5-6 éve dolgoztam.
Mi lehet most a reális egy általános irodai asszisztens munkakörben? 300.000 Ft körül? Vagy annyi se?
Teljes munkaidős állás esetén
Nem ez a titkárnő típusra gondolok, aki telefont vesz fel a recepción, hanem komolyabbat. Elég magas szinten kezelem az excelt és a hozzá tartozó egyenleteket, táblakészítést, word szintúgy.
Nem akarom ragozni, tippeket várnék. 300.000 Ft reális vagy lejjebb ?
Én most nettó 300-ról beszéltem.
Az, hogy ki miben írja a választ az mindegy.
Mit jelent, hogy "irodai munkakörben"?
Sima akta tologató voltál (titkárnő, iroda vezető, és hangzatos társai), vagy valami szakmai munkát végeztél? Ha szakmait, akkor milyen területen?
"Nem ez a titkárnő típusra gondolok, aki telefont vesz fel a recepción, hanem komolyabbat. Elég magas szinten kezelem az excelt és a hozzá tartozó egyenleteket, táblakészítést, word szintúgy."
Ez sima titkárnő munka. Kb dunát lehet rekeszteni az ilyen emberekkel, manapság nagyon nehéz szakmai tartalom nélkül excel tudással bármit találni. Örülhetsz, ha találsz valamit, hogy mennyit fizet? Hát, 300-at (nettóban) nem biztos, bár a fizetést egy bizonyos értelmi szint felett már mindig bruttóban adjuk meg, szóval kb az első ponton elbuktál.
"Elég magas szinten kezelem az excelt és a hozzá tartozó egyenleteket, táblakészítést, word szintúgy."
Tehát magyarul ahhoz értesz mint a több 1000 másik titkári / titkárnői munkát kereső ember, még 1 fokkal sincs komolyabb kompetenciád pl: PowerPivot, PowerBI, SQL, esetleg programozás, komolyabb dolgokba pedig bele se menjünk (Spark, Cloud, Tensorflow stb...).
Ilyen készséggel br 350-nek örülhetsz
Bár többen leírták, azért hozzáteszem, hogy nálunk is (piacvezető energiaszolgáltató) a legutolsó kis ügyintézőnek kell nagyon magas szinten ismernie és használnia az Excelt és társait. Ehhez nem kell diploma, ezt egy érettségizett kisujjból kirázza.
Én is azt gondolom, hogy sokkal többet nem tudsz felmutatni, ha ez volt az, amit kiemeltél. Nettó 300 pedig az ügyintézői munkakörnél általános.
Ha ennél többet szeretnél, akkor nem az Excelre kellene kihegyezni a dolgot, hanem a diplomádra, de konkrétan mit is takar ez a diploma, mihez értesz, miben van gyakorlatod? Ez az elnevezés olyan általános, kb minden második libának ilyen van, de megfoghatatlan, szóval ha érzel magadban ambíciót, pályázz meg bármit, aztán majdcsak felvesznek valahova.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!