Annak mi az értelme, hogy egy multi rengeteg pénzt elszór hirdetésekre, de mivel keveset fizet soha nincs elég embere?
Figyelt kérdés
már nemcsak újságban, neten, de óriásplakáton, liftben, buszon, stb is hirdet, meg PR cikkeket irat magáról, hogy milyen jó ott dolgozni, aztán mégis fele annyi embere van mint kellene és köztük is 150%-os a fluktuáció mert annyi pénzért 2-3 ember munkáját kell elvégezni, folyamatos a túlóra.
miért nem azt csinálják, hogy azt a 30-40 milliót amit elszórnak hirdetésre és PR cikkekre havonta inkább osztanák szét fizetésre, és akkor lenne elég emberük
2022. dec. 4. 18:21
11/12 anonim válasza:
"mint a több tíz fős HR stratégia/ és kontrolling csapat közös , hetekig tartó számolása :):)"
Pop_corn Crew...
Könnyű, látványos, aztán csak recseg ropog a valódi nyomás alatt..
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!