Ha egyik helyen nem ment attól még más cégnél bepróbálkozzak (IT SERVICE DESK AGENT)?
3 hónapja vagyok egy cégnél, a nyelvtudásom miatt jelentkeztem, az informatikához semmi közöm nem volt de érdekelt. Ment a betanítás majd hirtelen bele a mélyvízbe. Zúdítják rám egymás után az anyagokat, tudnivalókat, nem érem utól magam.
Nagyon stresszes az egész mert nem nagyon volt gyakorlati betanulás sem, az első napon is élesben itthon, egyedül zajlott, nagyon ideges voltam. Gyomorideggel állok neki mindennap, folyamatosan hibázok, leszúrnak. De azt érzem hogy nem én vagyok a hibás, tanulok folyamatosan de heti szinten többórányi új anyagot kell tudni és azonnal kapom is a hívásokat az új tudnivalókkal kapcsolatban is. Sokszor látom a többiek is egymás ellenkezőjét mondják, mindenki máshogy tudja stb.
Azt érzem hogy szeretnék felmondani mert ez egy teljes zűrzavar ami itt megy, viszont a munka maga tetszene ha lenne elég idő betanulni/gyakorlati rész is lenne stb.
Szerintetek hülyeség lenne kipróbálni ugyanezt a munkát egy másik cégnél (pl. Aldinál) vagy tök felesleges, ha eddig nem tudtam betanulni akkor ez a munka nem nekem való?
A Service Desk az IT-ból a leginkább lesajnált szakma. Gyakorlatilag csak ugródeszkának jó, mert SD-re könnyű bekerülni a céghez, aztán utána már tudsz váltani normálisabb melóra.
De ha az IT nem megy, akkor nem hiszem, hogy ez a megfelelő karrierút számodra.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!