Miért érzem, kevésnek 220 nettót kevésnek felelősségteljes mérnöki munkáért? (MÁV)
MÁVnál vagyok, felelősségteljes közlekedésmérnök munkakörben és ennyit keresek, amikor rengeteget tanultam egyetemen, utóbbi években már fizetősön toltam több mint 1 millió tandíjat fizettem be. Több évet csúsztam. Végigszenvedtem, és semmi jót nem látok pénzügyileg benne, akik nem tanultak tovább szintén ennyi körül keresnek gyárakban, pénztárakban vagy még többet.
Nagy felelősségű a munkám is. Valahogy nagyon bánt, úgy gondolom ezért nem volt még párom lassan 26 évesen.
Te kérdésed lenne?
https://www.gyakorikerdesek.hu/uzlet-es-penzugyek__karrier-f..
44 választ kaptál rá, nem csak Te érzed kevésnek.
Kedves 4-es ezek mind állami cégek szintén ennyit adnak.
Tehát NIF is szintén ilyen éhbéres.
1, El kell menni akkor más céghez. Ha úgy látod nincs más cég, akkor el kell hagyni a pályát és menj 3 műszakozni egy gyárba a szalag mellé majd tanulj valami mást.
2, semmi köze a fizetésednek ahhoz, hogy volt e párod vagy sem.
Csak nem tudom az állam mit gondol ezekkel a fizetésekkel, Győrben jó sok végzett sulis társam Ausztriában, takarít, mosogat gyárimunkát végez, a mávos ,volánbuszos fizetésük 3szorosáért.
Egy lány ismerősöm alig kapott a volánnál 200 nettót több év tapasztalattal és kint takarít, nettó 620 ezerért, pedig értelmes nő. Nem kéne ebben az országban így lenni-e.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!