Fiatal huszonévesek, nektek mennyi megtakarításotok van?
24 éves lány vagyok nekem most másfél millió forintom van félretéve. Szerintem jól is keresek mert nettó 340 ezret megkeresek. Viszont sok velem egykorú ismerősöm már házat lakást vett és ettől sajnos távol állok még. Pedig szertnék hamarosan családot is.
Kilátástalan kicsit most az életem.
16M
26/F iszonyat spórolás mellett, nulla lenne, ha nem durrantak volna el a lakásárak + kevésbé tartanék a hiteltől - színvonalasabbak lennének a lakások
25 éves koromra jött össze 3M megtakaritás. Igaz olyan áron, hogy szülőkkel élek és több órát ingázok naponta munkába, mert albival lenullázódnék elég hamar.
A szakmám nem sokat ér, nagyon túltelített és minden nap azon pörgök mi lesz velem ha kirúgnak a mostani helyemről.
Gimnáziumi tanár vagyok, 28 éves. Mivel 170 ezres a nettó fizetésem, örülök, ha az albérlet kifizetése után marad pénzem ételre.
Nagymamám két éve halt meg, akkor rám hagyott másfél milliót, azt használom vésztartaléknak, illetve abból eszem, ha a fizetésem nem elég rá. Úgyhogy már csak 550 ezer Ft van belőle, ez minden megtakarításom.
18M Ft, de annak nagyon kis része az, ami saját érdemem, nagyrésze inkább az, hogy jó anyagi helyzetű családból jövök, gyakran kaptunk a testvéremmel nagyobb pénzösszegeket ajándékba pl. diplomázáskor, ballagáskor. Mindent félreraktam belőle, ez kb. 12-13 milliót jelent az egészből.
Saját munkával sikerült hozzárakni még 5-6 millió forintot nagyjából, de ebben is nagy segítség volt, hogy 20 évesen kaptam lakást, így albérletre sose kellett költenem. Emellett egyetem alatt meg azóta is végig dolgoztam és a magyar átlaghoz képest jól keresek, keresett szakmám van. Ennek ellenére a szüleim nélkül sehol sem lennék, minden tiszteletem annak, aki önerőből ért el mindent, hihetetlen nehéz lehetett.