Miért nem lehet kirúgni a nem, vagy szelektíven köszönő pénztárosokat?
Szerintem jogos a felvetés, én is nagyon bunkó dolognak tartom ha nem köszönnek/rám se néznek. Hiába fáradt/van szar napja satöbbi, ez konkrétan munkaköri kötelessége, alap elvárás egy eladónál. Persze nem kell folyton mosolyogni meg bájologni, de köszönni igazán nem megeröltető.
Aldiban vagyok főkasszás majdnem 8 órán keresztül ott ülök, mégis mindig köszönök/normálisan beszélek a vevőkkel, ha beteg vagyok szar kedvem van, akkor is...és általában ők is normálisak/kedvesek velem. Ha kollégámmal kell beszélnem közben fülesen, vagy odakiabálnom, mindig elnézést kérek és utána teljesen figyelek a vevőre.
kérdező, sztem olvasd el ezen az oldalon is a pénztárosok/árufeltöltők hozzászólásait.
egyik sem épp lángész, de akkora szája van, hogy elképesztő.
munkaerőhiány van… vidéken élek, és pár bolt kivételével. (Aldi, pár kisebb pékség) mindenhol frusztrált, bunkó prolik állnak a pult mögött, és még így is állandóan kint van, hogy „eladót felveszünk”.
A kisebb boltok vidéken folyamatosan munkaerőt keresnek, így annyira nem válogathatnak, kénytelen alkalmaznak az ilyen tipikus "megvagyok sértődve világra mert csak ennyire vittem" embereket is.
A pénztárosok közül nagyon sokan nem tudják, hol a helyük: nem köszön, bunkó, ha tegezed, az nem jó, ha magázod, az sem (nem vicc, ilyen is volt).
A sértett magyar képzetlen kisembernél nicns rosszabb ebben országban.
Mondjuk őszintén szólva az átlag magyar annyira igénytelen és szolgalelkű, hogy a bunkó pénztárossal is beéri.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!